Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: snigerdyret efter Juli 27, 2006, 02:23:57 pmSom nævnt ovenfor bruger Snigerdyret B for benzin. Jeg har den konsekvent til at stå på B for at holde øje med brændstofmængden (har en ide om at det er nødvendigt at tanke omkring 200 km). A bruges bruges som Almindelig triptæller.OFF TOPIC:Kan du ikke have 17 liter i tanken? Hvis vi siger 16 km/l så er det 272 km og lad os lade en liter blive til reserve så er det 256 km. - jeg plejer at køre omkring 260 km på min fazer, men tanker så også omkring 16 liter hver gang... hvis den begynder at løbe tør så kan man mærke det min. 5 km. i forvejen...
Som nævnt ovenfor bruger Snigerdyret B for benzin. Jeg har den konsekvent til at stå på B for at holde øje med brændstofmængden (har en ide om at det er nødvendigt at tanke omkring 200 km). A bruges bruges som Almindelig triptæller.
Hvaba.......... ???? Har i prøvet at bruge de sidste par gear Når jeg kører blandet by og motorvej kører jeg mellem 19 og 20 på literen, og ved rigtig frisk landevejsGT omkring 16 Det længste jeg har kørt var 330 km på en tank, på vej til Mosten Raceday, og det foregik med en march hastighed på ca.140 km/t . Jeg mener at der kom ca. 16 liter på dunken, så det er ok.Det ku være jeg lige skulle tjekke om det ikke er en Japansk 400ccm model
Hvaba.......... ???? Har i prøvet at bruge de sidste par gear
Jeg bruger A, den er forøvrigt på hele tiden så jeg har lidt styr på indholdet
Citat fra: Olfert efter Juli 27, 2006, 09:54:36 pmHvaba.......... ???? Har i prøvet at bruge de sidste par gear Jo da, men ... Det bedste jeg har fået var omkring 21 km/l i tilkøringsfasen, dvs. max 5000 rpm. Hvor ligger du omdrejningsmæssigt ved forskellige hastigheder?
da jeg gerne vil hjem til eftermiddagsteen og det bløde brød
Jeg kører med meget lave omdr. Hvis jeg ligger og luller i bykørsel er det ved 3-4000 omdr. i det gear der passer til hastigheden.