Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg bruger faktisk kun A'eren. Kan finde på at bruge B til ture, så man ved hvor lang en tur man har kørt.
Citat fra: Bill efter Juli 27, 2006, 11:28:59 amJeg bruger faktisk kun A'eren. Kan finde på at bruge B til ture, så man ved hvor lang en tur man har kørt.Same - same.... but only different! bruger også oftest denne version!
Da jeg købte maskinen, nultillede jeg B, på den måde kan jeg se hvor meget jeg har kørt på den
Jeg bruger min benzinmåler... Citat fra: Asthpe efter Juli 27, 2006, 11:54:19 amDa jeg købte maskinen, nultillede jeg B, på den måde kan jeg se hvor meget jeg har kørt på den Du regner ikke med at køre mere end 999 km på din maskine?
Citat fra: Anders efter Juli 27, 2006, 12:24:38 pmJeg bruger min benzinmåler... Citat fra: Asthpe efter Juli 27, 2006, 11:54:19 amDa jeg købte maskinen, nultillede jeg B, på den måde kan jeg se hvor meget jeg har kørt på den Du regner ikke med at køre mere end 999 km på din maskine? Den viser også 9999, mindst
Vi var et par stykker på linien der stod og snakkede om triptæller, hvorved René nævner at han bruger triptæller B, som i benzin, til at tælle km. pr. tank. Jeg grinte lidt, for jeg gjorde det samme, nemlig B som i benzin.
CitérVi var et par stykker på linien der stod og snakkede om triptæller, hvorved René nævner at han bruger triptæller B, som i benzin, til at tælle km. pr. tank. Jeg grinte lidt, for jeg gjorde det samme, nemlig B som i benzin.Som nævnt ovenfor bruger Snigerdyret B for benzin. Jeg har den konsekvent til at stå på B for at holde øje med brændstofmængden (har en ide om at det er nødvendigt at tanke omkring 200 km). A bruges bruges som Almindelig triptæller.