Forfatter Emne: Fortvivlet  (Læst 7786 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Fortvivlet
« Dato: Juli 26, 2006, 12:44:06 pm »
Jeg er hammer ked af det, og må indrømme at jeg mest af alt har lyst til at kører ud og drikke mig stang hammerende vissen. Jeg er idag blevet sagt op hos Aagesen Motorcykler... Fordi firmaet er solgt, og de så ikke har længere har råd til mig... Jeg er så ked af det, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har 1 mdr. til at finde et andet deltidsjob. Jeg vil jo helst ikke droppe mit andet deltidsjob... for at få et fuldtidsjob.. Men bliver jo nok nødt til det.

Livet kan være så uretfærdigt så det siger spar 2...

Tude har jeg gjort... For fanden mand..... Tænk at have sine 2 ynglingsjob, og nu ramler alt om ørerene på mig...

 :cry: :cry: :cry:

Majse
Ny jobansøger.... :cry: :cry:

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Fortvivlet
« Svar #1 Dato: Juli 26, 2006, 12:47:32 pm »
Surt .. men ...

Se på det fra den lyse side .... nu er der mulighed for et endnu bedre drømmejob !

Tør øjnene ... på med hanskerne og ..... gi den gazzz ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Kreipke

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Fortvivlet
« Svar #2 Dato: Juli 26, 2006, 01:02:41 pm »
 Denne her slags situationer stinker altid når man står i dem, men i min erfaring ender man næsten altid med noget der er mindst lige så godt når man er kommet ud på den anden side. Det er bare lige en hård periode man skal igennem nu hvor man skal ud at lede efter noget andet og få alle brikkerne til at falde på plads igen.

 Hvilken slags arbejde leder du for øvrigt efter?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Fortvivlet
« Svar #3 Dato: Juli 26, 2006, 01:05:17 pm »
Øv det er jeg sku ked af at høre Majse, specielt nå man nu ved hvor glad du har været for det job. :undecided: :undecided:

Mennn... Har de ikke vidst at de ville sælge bixen da du blev ansat???
I så fald er det sku noget røvet ikke at fortælle at det var en midlertidig stilling. :club: :club: :club:

Op på hesten igen du, og i gang med at søge hos de forskellige mc-forhandlere for nu er du jo indenfor i brancen, så det er nu du skal ud og promovere dig selv...
Held og lykke med det... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Fortvivlet
« Svar #4 Dato: Juli 26, 2006, 01:15:04 pm »
Enghave har da rygende travlt mon ikke de kan bruge en erfaren hånd ?
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Fortvivlet
« Svar #5 Dato: Juli 26, 2006, 01:37:22 pm »
Øv, sur r.. :x

Lige nu er det træls at være Majse, men det var det også for nogen tid siden, og da endte alting godt.

Så på med vanten, og kig dig omkring, det skal nok lykkes igen :wink:

Held og lykke  :D
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Fortvivlet
« Svar #6 Dato: Juli 26, 2006, 02:25:29 pm »
Øv, sur r.. :x

Lige nu er det træls at være Majse, men det var det også for nogen tid siden, og da endte alting godt.

Så på med vanten, og kig dig omkring, det skal nok lykkes igen :wink:

Held og lykke  :D

Jeg ved det, og er egentlig heller ikke bekymret for om jeg får noget andet... Men det var det at jeg havde 2 drømmejobs som bare var mig 300 %..... Og jeg er ked af at miste det... Også selv om jeg havde en arbejdsuge incl kørsel på 55 timer... Det var mig... Og jeg er sgu vildt ked af det.... Nu vil jeg prøve hos Masi motor i næstved...  håber de har brug for en frisk dejlig tøz.... :lol:


Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Fortvivlet
« Svar #7 Dato: Juli 26, 2006, 03:20:44 pm »
Hej Majse,

Kender godt din situation.. - Er selv her til morgen (i min ferie) blevet sagt op i mit job..

Har heldigvis 4 måneders opsigelse, så der burde være tid til at finde et nyt job (skal til samtale i næste uge..)

Har sku aldrig prøvet at blive fyrret før??

Nå, men jeg er nu ikke så ked af det - Jeg har længe ville videre og nu fik jeg så en god grund til det.. :)

Op med humøret - Jeg drikker en bajer for dig når jeg om 8 timer sidder i Bulgarien (Kan I ikke lave en fælles MC-tur derned, så jeg kan få HM at se??)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Re: Fortvivlet
« Svar #8 Dato: Juli 26, 2006, 03:23:35 pm »
Hej Majse,

Kender godt din situation.. - Er selv her til morgen (i min ferie) blevet sagt op i mit job..

Har heldigvis 4 måneders opsigelse, så der burde være tid til at finde et nyt job (skal til samtale i næste uge..)

Har sku aldrig prøvet at blive fyrret før??

Nå, men jeg er nu ikke så ked af det - Jeg har længe ville videre og nu fik jeg så en god grund til det.. :)

Op med humøret - Jeg drikker en bajer for dig når jeg om 8 timer sidder i Bulgarien (Kan I ikke lave en fælles MC-tur derned, så jeg kan få HM at se??)


Surt...... Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.... Ked af det på dine vegne... Hvorfor blev du fyret.... ?????


Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Fortvivlet
« Svar #9 Dato: Juli 26, 2006, 03:50:24 pm »
Surt...... Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.... Ked af det på dine vegne... Hvorfor blev du fyret.... ?????

Det kommer sig meget belejligt - har længe ville videre..

Blev fyrret pga. at vi har mistet en kunde der smider 60% af pengene i biksen.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Dakota

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Sv: Fortvivlet
« Svar #10 Dato: Juli 27, 2006, 01:04:50 pm »
Det er jeg ked af at høre Majse, det var faktisk pga. din rådgivning jeg endte med at købe Rukka-tøj inde hos Aagesen for et par mdr. siden - og også din skyld jeg har lavet en profil her nu :)

Jeg håber du finder noget andet du bliver lige så glad for snart. De er i hvert fald super søde hos MASI i Holbæk (har ikke været i Næstved).

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Fortvivlet
« Svar #11 Dato: Juli 27, 2006, 01:49:58 pm »
Det er sgu trist Majse pige - Der er ikke andet for end at du må op med håret  :afro: og ud og finde noget andet. Der er uden tvivl nogle der kan bruge en frisk tøs som dig  :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Snigerdyret

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Re: Fortvivlet
« Svar #12 Dato: Juli 27, 2006, 02:28:18 pm »
Ikke for at skulle virke "klog" men kunne Haasum/Italian Bike Store mon være noget? http://www.haasum.dk/
De gør sig i beklædning, men der er vist kun en til at dække den del af forretningen.
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Fortvivlet
« Svar #13 Dato: Juli 27, 2006, 06:00:40 pm »
ØV for filan da Majse (ja og Jesper også for den sags skyld)... Aldrig særlig sjovt at stå i sådan en situation med en lidt uvis fornemmelse om, hvad fremtiden nu skal bringe  :( :( :( :(

Håber i begge snart finder noget nyt og bedre!!! Hold os opdateret i hvert fald!!!  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Damage

  • Gæst
Sv: Fortvivlet
« Svar #14 Dato: Juli 28, 2006, 10:30:16 am »
Der er jeg ked af at høre Majse.

Har du ikke mulighed for at få en udtagelse fra din tid hos Aagesen motorcykler, den vil være god at vise til din
kommende arbejdsgiver, specielt hvis du søger efter job i samme branche.   :)