Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: B2 efter Juli 18, 2006, 02:13:13 pmJeg var jo nød til at virke civiliceret med alle de begyndere der var med Ved at blande dig i en chickfight?? - er det ikke nok at der var 2 tøser der sloges - du havde da ingen grund til at deltage som nummer 3
Jeg var jo nød til at virke civiliceret med alle de begyndere der var med
(Forresten nogen der kan forklare mig hvordan vejret kan være så SVine godt, når det er B2's Fø'sdag )
sidder lige og kigger ud af vinduet..... Det blev pludselig gråt! Det blæser lidt op.... Kommer der regn????
Citat fra: SVea efter Juli 18, 2006, 01:35:09 pmCitat fra: Canidae efter Juli 18, 2006, 01:18:25 pmGlæder mig til at møde dig en dag...Du er ikke helt rask Jeppe... Pas på med hvad du ønsker dig Bare fordi jeg altid har opført mig pænt og kedeligt i nærheden af dig, er der jo ingen der siger jeg er sådan sammen med drengene
Citat fra: Canidae efter Juli 18, 2006, 01:18:25 pmGlæder mig til at møde dig en dag...Du er ikke helt rask Jeppe... Pas på med hvad du ønsker dig
Glæder mig til at møde dig en dag...
Citat fra: Canidae efter Juli 18, 2006, 01:18:25 pmGlæder mig til at møde dig en dag...Du er ikke helt rask Jeppe...