Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tillykke! Synes jeg så et indlæg om at du var beordret hjem - endelig
Jeg skal have den kolde øl klar til når du kommer hjem...
Citat fra: Chris efter Juli 18, 2006, 10:21:11 amJeg skal have den kolde øl klar til når du kommer hjem... Skræmmende når nogen ved hvordan man lokkes hjem i buret
I dit tilfælde er det nu ret indlysende...
Må du få al det "grønne saftevand" du kan drikke i dag...
Glæder mig til at møde dig en dag...
Citat fra: Canidae efter Juli 18, 2006, 01:18:25 pmGlæder mig til at møde dig en dag...Du er ikke helt rask Jeppe... Pas på med hvad du ønsker dig
Citat fra: SVea efter Juli 18, 2006, 01:35:09 pmCitat fra: Canidae efter Juli 18, 2006, 01:18:25 pmGlæder mig til at møde dig en dag...Du er ikke helt rask Jeppe... Pas på med hvad du ønsker dig Bare fordi jeg altid har opført mig pænt og kedeligt i nærheden af dig, er der jo ingen der siger jeg er sådan sammen med drengene
Bare fordi jeg altid har opført mig pænt og kedeligt i nærheden af dig, er der jo ingen der siger jeg er sådan sammen med drengene
Citat fra: B2 efter Juli 18, 2006, 01:36:02 pmBare fordi jeg altid har opført mig pænt og kedeligt i nærheden af dig, er der jo ingen der siger jeg er sådan sammen med drengene Skræmmende hvis det er din "pæne" side B2...
Citat fra: helle merete efter Juli 18, 2006, 01:57:32 pmCitat fra: B2 efter Juli 18, 2006, 01:36:02 pmBare fordi jeg altid har opført mig pænt og kedeligt i nærheden af dig, er der jo ingen der siger jeg er sådan sammen med drengene Skræmmende hvis det er din "pæne" side B2... Det er det skam !Men vent til træffet, så kan det være i får et glimt af den mere muntre B2 Giv mig en flaske gammel, varm og billig boblevand og du skal få se
Jeg var jo nød til at virke civiliceret med alle de begyndere der var med