Forfatter Emne: Billede søges  (Læst 1756 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stud

• Scooterfjæs
  • *
    • Katana1135
Billede søges
« Dato: Juli 14, 2006, 10:38:49 pm »
Først og fremmest hej!! Jeg er ikke ejer af en SV'er men syntes det er nogle fede maskiner. Måske et emne når katanaen engang skal skiftes ud  :?

Der skulle vel ikke være nogen her, der ligger inde med et billede af en sort SV1000 (nyeste modeller) uden kåbe og USD forgaffel? Sådan en fætter kunne nok være et spændende bekendskab. Kan I hjælpe, eller skal jeg i gang med Photoshop??

Mvh
Stud
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1116

Coyote

• Roadracer
Re: Billede søges
« Svar #1 Dato: Juli 15, 2006, 12:14:54 am »
En lille hurtig modificering af en nøgen Suzuki Sv1000 K6 - Der er sat USD-gaffel på fra en Yamaha FZ1N

Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #2 Dato: Juli 15, 2006, 03:24:50 pm »
Jeg ved godt den ikke har USD gaffel på men den er sku da for fed denne her:  :loser: :loser: :loser:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Stud

• Scooterfjæs
  • *
    • Katana1135
« Svar #3 Dato: Juli 22, 2006, 12:36:57 am »

Først og fremmest undskyld det sene svar. Jeg har ikke fået nogle notifikationer, så jeg troede ikke, jeg havde fået nogen svar...

Coyote:
Har du selv lavet det? Så er du for vild  :afro: Den ser sgu godt ud!!

Jannik:
Jeps, temmeligt nice. Kan nu bedre lide de dobbelte potter. Skal bare udskiftes med noget yoshimura så der den i vinkel...

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juli 22, 2006, 10:35:04 am »
Jeg ved godt den ikke har USD gaffel på men den er sku da for fed denne her:  :loser: :loser: :loser:

Der er SÅ sprød! Den der gixxer lygteindsats virker bare!
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Billede søges
« Svar #5 Dato: Juli 22, 2006, 11:43:53 am »
Hvis det har nogen interesse så har LC-racing i Rønnede adskillige lækre forlygter liggende. Bl.a. Busa og Gixxerk4/k5. Så kunne man jo bygge sin egen...

Btw. Banjo fra LC fortalte mig igår at han har en del fabriksnye org. gixxer6 bagdæmpere liggende. Dem ville han da gerne sælge til SV folket :)

Hvis man generelt går i ombygningstanker, så skulle man tage et smut forbi dem, de har simpelthen ALT :shock:

Og nej, jeg reklamerer ikke, jeg er bare en tilfreds kunde der er imponeret over servicen og udvalget.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.