Som så mange andre motorbremser jeg også så meget som muligt.
Det sker af flere grunde.
1. Jeg vil hellere skifte kobling, end skiver. Og det har ikke været nødvendigt at skifte kobling endnu, så helt åndsvagt kan det ikke være.
2. Det er oftest rigeligt i normal trafik (hvis man har lidt overblik
)
3. Skulle det så endelig blive nødvendigt at kaste anker for alvor, så har cyklen allerede sat sig en smule bag i
( som Bronze-kursus folket jo så godt kan lide )At det også lyder forbandet godt, og gør bilisterne opmærksom på at der kommer "noget" er kedelig bivirkning jeg kan leve med
M.h.t den gode Keith Code.
Jeg har begge hans bøger og har fået ikke så lidt ud af at læse dem.
Hans måde at kunne splitte højhastigheds kørsel ad i smådele, og beskrive hver enkelt er mildest talt imponerende, og forbander lærerigt !
Men ! Hans bøger er primært skrevet med banekørsel i tankerne, og endda banekørsel på række-maskiner.
Vores V2 motorer motorbremser langt langt mere effektivt end de rækkeådsler han har i tankerne i sine bøger
Bøgerne kan vist desværre ikke købes her hjemme, men er afgjort værd at søge lidt efter, hvis man kunne tænke sig at vide lidt om hvad pokker det er der sker når man leger !