Nej brøl giver ikke noget med det lyder lidt godt, men jeg tror men bliver træt af at høre på det i længen.
Det kunne være jeg skulle købe et KN eller BMC filter før jeg prøver at stille mere på det, for det er ikke bare lige at få de karburator af og på
og så prøve at finde ud af hvad men skal have af dysser at vælge i mellen, hvis der er nogen der har fået dysset deres og til et anden filter kan man vil købe dysser i den størelse + 2-3 til være side af den størelse, der kan vel ikke være så meget forskel på det eller kan der ?
Om man skal skære i filterkassen, bore huller eller andet ? ved jeg ikke.......
Men læs den her
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=665.0Så bliver du om end ikke andet en smule klogere, den er skrevet efter megen diskution med en stor SV tuner, nemli James Holland fra JHS racing i England.
Tankhævere hiver mere luft ned, hvis du kører med fuld åben kasse, og så lyder det tosse fedt........
Mht dysser kan de købe i mange forskellige størrelser der også passer til en 01 - men tricket er at få benzinblanding, luftblanding - filter, dysser og potten til at passe sammen, uden at mase en for tyk eller tynd blanding ned i motoren, hvoraf hverken den ene eller den anden er til speciel god gavn for den, derefter får man en dåse der ikke dykker ved gearskift og holder omdrejningerne godt.
Det er nemt nok at hive nogle heste ud af motoren, balancegangen er at lave det så den trækket pænt op i kurven, laver minimal slid på motoren, og det lyder god
Prisforskellen mellem en "home made" til fx en JHS løsning er fra ca 45 - 1800 kr......
jeg har været begge steder....
PS drop K/N, BMC RACE.....styrer....plus de koster ca det samme.
god fornøjelse