Altid rart med lidt klassikere i form af skivebremselås-klums
Her mens jeg nyder min ferie hjemme på Sjælland på min nu snart 3 uger gamle bike, lavede jeg også lige en som jeg syntes skulle med her.
Havde været inde på Linien og nyde en vand og det gode vejr, hvorefter jeg så snegler mig nordpå op ad Strandvejen.
Jeg har lagt mærke til at mit SVin ligger på omkring 86-90 grader ved normalt arbejde, og at den er steget op til de 100 ved kø/langsom kørsel.
Da jeg så på min tur lige kigger på temp (fordi vi kører meget langsomt) ser jeg at den står på 110 grader!!! Nå tænker jeg nu håber jeg squ at blæseren arbejder alt hvad den kan...
Lidt efter kigger jeg igen. 112 grader og den stiger støt!!!
Damn!! Begynder at blive bekymret for mit nye SVin og holder MEGET øje med den det næste stykke tid. Da den efterhånden er oppe på 125 grader, tør jeg simpelthen ikke at køre mere og stopper for at checke...
Da jeg ikke kan konstatere nogle fejl ved den hurtige gennemgang, beslutter jeg mig lige for at tage en rygepause og lade den køle af inden jeg fortsætter!
Nå men lang historie lidt kort fandt jeg ud af at den stadig lå på samme temp da jeg startede igen, selvom blæseren for længst var stoppet!?!?!
Først da gik det op for mig at jeg fra Langelinie og til Rungsted stadig havde 89 km på triptælleren..... eller hvordan var det nu lige det var??? Hovsa!!
Nu glemmer jeg ikke mere hvad der er triptæller og hvad der er temp (selvom der står "grads-tegn" efter temp.
)