Ahemm
Møder på job kl. 0700. Skal derefter til morgenbords/brød hygge kl. 0830 på en adr. i københavn med ca. 30 kollegaer, får tilbudt kørsel af en kollega men takker pænt nej idet jeg heller vil køre på MC dertil, for så kan de jo lige se SVinet i action/live.
Der spise og hygges og der er flere gange at snakken falder omkring min MC, og nogle kollegaer tilbyder mig deres bilnøgler for så kan de da lige køre SVinet tilbage til jobbet og jeg i deres bil.... Næ Næ jeg køre SVinet selv.
Så er det tid til afgang, på med dresset og ud til SVinet og der er allerede 5-7 kollegaer der er klar til at høre dyret blive starte op. Jeg piller skivebremslåsen af, og åbner bagsædet for at smide låsen derned..... og for smækket bagædet på plads igen...... Og så siger en af mine kollegaer : Du smed sgu da din startnøgle derned også...... HVAD FA.......
Manden har ret, jeg fik sgu droppet startnøglen ned i bagsæde rummet også, lukket og låst.
Så det var lige med at finde en grinmasse der passede til situationen
Det ender med at en kollega forbamer sig over mig, og køre mig hjem (2x45km) efter min reservenøgle.....
Herlig Fredag morgen