Jeg bliver så irriteret over forsikrigs selskaber .. og især dem man ringer til. For det er tydeligvis forskellige forhold for hver enkelt person der ringer ind.
Det er en stor svindelbutik der kun handler om at hive så mange penge ud af folk som muligt
Mht TRYG fik jeg at vide at der skulle 5 års skadefri kørsel til for at være MC elite og 12 års skadefri bil for at være elitebilist... tja... andre får andre ting at vide når de ringer...
Og hvor er det også latterligt at fordi ens mand eller kone er elitebillist - ja så kan du da sagtens forsikre din mc eller bil som elitebilist.. Det er som om at alle dødelige betaler de høje priser .. men når man først er kommet "ind i varmen" så har man billig forsikring.
(Indtil man en dag smadrer skidtet selvfølgelig)
Jeg har haft bil i 10 år .. lavet 1 skade for 2 år siden hvor et dådyr sprang ud foran bilen.
Kørt skadefri MC i 4 år - holdt 6 års pause .. og kørt skadefri igen i 3 år.
Altså - jeg synes ikke jeg har kørt uforsvarligt eller været en "dårlig" kunde i deres øjne.
Resultat :
Jeg er nybegynder i bil fordi den forsikring jeg lige har - nulstiller min ancinnitet lige gyldigt hvilken slags skade jeg får.
Jeg er nybegynder på MC for hvis man holder 5 års pause med at køre MC så nulstiller de sørme
også din ancinnitet.
Derfor lægger jeg ca 25 kilo om året i forsikring på mc og bil tilsammen. De har det da meget godt hos TRYG