Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem
Citat fra: Canidae efter Juli 05, 2006, 06:55:09 pmTidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem Ta en tudekiks , og lad være med at brokke dig over vores sommer... - Nu er den endelig kommet.
Citat fra: Majse efter Juli 05, 2006, 08:37:04 pmCitat fra: Canidae efter Juli 05, 2006, 06:55:09 pmTidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem Ta en tudekiks , og lad være med at brokke dig over vores sommer... - Nu er den endelig kommet. Hvad ved du om det, du sidder jo inde i skyggen og ser (og spammer om) fodbold