Forfatter Emne: Italien - Tyskland  (Læst 3846 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Italien - Tyskland
« Dato: Juli 05, 2006, 01:53:58 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Italien - Tyskland
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2006, 02:12:07 pm »
For en spenning i ekstraomgangene...;)
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2006, 02:33:22 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

Hmm vandt i hvad?

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2006, 02:36:43 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

Hmm vandt i hvad?
Ja nogle er gravet ned, andre lever i nuet :lol: :lol:

Men det er super at kampen ikke endte som den plejer...
Tyskerne vandt IKKE tilsidst :D
Anders
Suzuki GS500E 96

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2006, 02:38:26 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

Hmm vandt i hvad?

Semifinalen søde.... følger du ikke med i fodbold. ??? Italien - ? ( sandsynligvis portogal ) ender i finalen.. VM finalen.. :)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Italien - Tyskland
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2006, 02:39:16 pm »
Hmm vandt i hvad?
Tror det var i Synkron-svømning, eller noget lige så spændende  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2006, 02:41:50 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

Hmm vandt i hvad?
Ja nogle er gravet ned, andre lever i nuet :lol: :lol:

Og så er der de resterende af os, der tager ud og bike i stedet for  :wink: :wink:

Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten

Jeg tror de snakker om Oktoberfest her Dommeren!!! Hvis dette er en tråd til fællestur derned, vil jeg gerne bakke op om vores tyske venner og deltage. Jeg kan godt lide Tyskland. De laver dejlig øl til SVea  :kiss: :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Sv: Italien - Tyskland
« Svar #7 Dato: Juli 05, 2006, 02:43:46 pm »
Hmm vandt i hvad?
Tror det var i Synkron-svømning, eller noget lige så spændende  :mrgreen:

Ja se der tror jeg vi er helt enige  :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #8 Dato: Juli 05, 2006, 02:51:16 pm »
Bliver altså nødt til at juble.... Italien vandt... sååååååååååååååååååå fedt.... Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten og taber i de sidste minutter... Så kan de lærer det.... Det samme gjore de i 92´da vi slog dem i finalen.. ( ved I jo godt ) . Der havde de stillet sejrsskamle op.... og hvem vandt.... Det gjore DK.... Utrolig de ikke har lært fra den gang.. De er for selvglade...  Måtte lige ud med min mening... og ved også godt den ikke falder i god jord og at det ikke hører til herinde... ... men nu er det sagt.... Thi hi...

Hmm vandt i hvad?
Ja nogle er gravet ned, andre lever i nuet :lol: :lol:

Og så er der de resterende af os, der tager ud og bike i stedet for  :wink: :wink:

Og tyskland de................. skovle, de er sgu for dumme at de pynter op til fest og hele molevitten

Jeg tror de snakker om Oktoberfest her Dommeren!!! Hvis dette er en tråd til fællestur derned, vil jeg gerne bakke op om vores tyske venner og deltage. Jeg kan godt lide Tyskland. De laver dejlig øl til SVea  :kiss: :kiss:

Jeg kan også godt lide Tyskland... Mener bare at det er på tide at dem der har med fodbold i tyskland bliver sat på plads..... OG DET BLEV DE IGÅR.... Deutchland Deutshland alles ist forbite.... ( er stavet forkert - men I ved hvad jeg mener ) :cheesy: :cheesy: :cheesy: THi hi.... Men de resterende tyskere er super.... Deres sprog er det bedste.. Elsker Tysk...  :) :)

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #9 Dato: Juli 05, 2006, 02:57:20 pm »
Men de resterende tyskere er super.... Deres sprog er det bedste.. Elsker Tysk...  :) :)

Nu er jeg nød til at nævne String Emil igen undskyld nyg Han er da bare alletiders frisker spitze fyr!!! Men jeg kan bedst lide det danske sprog, måske endda især bornholmsk  :shock: :shock:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #10 Dato: Juli 05, 2006, 03:59:50 pm »
Jeg havde spillet 1000,- på Tyskerne :x
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Italien - Tyskland
« Svar #11 Dato: Juli 05, 2006, 04:14:23 pm »
Fodbold? Hvad er det?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Sv: Italien - Tyskland
« Svar #12 Dato: Juli 05, 2006, 04:52:08 pm »
Jeg havde spillet 1000,- på Tyskerne :x

Så kan du lære det!

ALTID SÆT DINE PENGE PÅ ITALIENERNE! (sandsynligheden for at de har købt dommeren og derfor vinder er størst)

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #13 Dato: Juli 05, 2006, 05:10:03 pm »
Jeg havde spillet 1000,- på Tyskerne :x

Så kan du lære det!

ALTID SÆT DINE PENGE PÅ ITALIENERNE! (sandsynligheden for at de har købt dommeren og derfor vinder er størst)

og var der en som var gået i stykker, var kampen bare blevet udsat i et par måneder indtil han var blevet fikset :grin: :grin: ik' Paw
   

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Italien - Tyskland
« Svar #14 Dato: Juli 05, 2006, 06:53:50 pm »
 :mrgreen: :lol:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.