Forfatter Emne: Sidder ved "MC-Tirsdag" mødested og har talt 34 MC'ere i T-Shirt og uden hansker  (Læst 7569 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Det er sku da mange på bare 2 timer .....
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Tja. Folk formår åbentbart ikke at nyde MC-livet og passe på sig selv simultant.
KH Helle Merete
SV650SK3

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
RET mange  :shock:

Men som man siger : No brain = No pain  :roll:

Det værste var sgu næsten at jeg i morges så to på skolecykler på motorvejen i t-shirt, shorts & hjelm  :evil: :evil:
Den kørelære skulle  :twisted: ........... "undervises"  :angel:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Fatter ikke at folk tør..

"Jamen jeg kører pænt" - Bevares, det er da meget fint, men når man snubler med 50km/t med 200kg MC oven på sig er der ikke meget beskyttelse i jeans..?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
"Jamen jeg kører pænt" - Bevares, det er da meget fint, men når man snubler med 50km/t med 200kg MC oven på sig er der ikke meget beskyttelse i jeans..?
Skal hilse at sige at 45Km/t uden MC'en oven på en er rigeligt !
Det ses stadig (er snart tre år siden) tydeligt på kærestens knæ og skinneben  :? :(
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Ja, de mangler noget hjerne her... Jeg kan gå med til at folk kører uden sikkerhedsbukser hvis man skal slække på sikkerheden.. Men alt andet skal man have på.... For det meste har jeg selv ALT udstyr på, men må indrømme at de sidste dage har jeg slækket på bukserne.. Men jeg vil aldrig kunne kører i shorts .. Vil simpelthen være vildt bange for at vælte.

Der har faktisk lige været for 5 minutter en tøs som væltede uden for butikken her... I Strop bluse... Hun slog armen - og rent ud sagt, så kan hun lærer det. og alligevel får jeg medlidenhed med hende.. For det er SGU pisse varmt... men det er dumt og kører i sådan en bluse..... Hun skulle bare vende og havde ingen fart på, derfor hun væltede... 

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
For det meste har jeg selv ALT udstyr på, men må indrømme at de sidste dage har jeg slækket på bukserne..

Har du ikke dine ISX bukser?? - Synes nu at de er gode her i sommervarmen..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Ja i de helt unge dage var man åbenbart udødlig, under en snak med en ven om netop dette emne, at køre med ordentlig MC-kluns påkrympet korpus, fortalte han mig at da han var 20 år kørte han til stranden (tur på 25km) på sin Suzuki 400cc kun iført badeshorts og sandaler. Og jeg fik en ordentlig griner da han fortalte at på vej hjem fra stranden i samme mundering få han en brumbasse lige på Dunken (læs: maven) og må stoppe op for at ømme sig godt og grundigt...  Vi blev enige om at MC tøj = Livsforlængelse. (og brumbasse værn)   :D
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
da han var 20 år kørte han til stranden (tur på 25km) på sin Suzuki 400cc kun iført badeshorts og sandaler. Og jeg fik en ordentlig griner da han fortalte at på vej hjem fra stranden i samme mundering få han en brumbasse lige på Dunken (læs: maven) og må stoppe op for at ømme sig godt og grundigt...  Vi blev enige om at MC tøj = Livsforlængelse. (og brumbasse værn)   :D

Mener også at Olfert har fortalt lignende røverhistorier om MC påklædning fra hans yngre dage  :lol: :lol:  Jeg er meget ambivalent over det med påklædningen. Kan jeg slippe udenom at tage MC bukserne på, vil jeg til hver en tid gøre det. Og det er med blandede følelser, at jeg kigger efter de letpåklædte bikermænd. For på en måde forstår jeg dem godt, for det er sgu så forpu.... varmt at køre inde i byen. Men samtidig ved jeg jo også, at hvis de styrter, så er det den helt store tur på skadestuen med neglebørsten i såret for at fjerne asfalt og så lige slutte af med dræber joden.
Næ, nej så vil jeg hellere være en smule ulidelig lun på kroppen, end at få skrammer på mine mormor overarme  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Det er fint at i alle sammen er så hellige :lol:

Hvis jeg har lyst til at køre en tur i bar røv og viklers... Så gør jeg det :)

En del af tiltrækningen ved mc-kulturen for mig er netop den grad af frihed man kan nyde.

Det er ok at man har nogle holdninger til ting, men det er ikke ok at spille  :police: over for andre som tilfældigvis ikke har samme synspunkt.

For mig er det cool at "de" kører på deres måde, på deres type mc og i det tøj de lyster. Det er helt ok, det har de nemlig ret til.

Jeg har selv nogle holdninger til emnet, jeg gider bare ikke ligge under for andres meninger om hvad der er rigtigt/forkert.

Så til alle dem uden handsker og andet: Det er sgu cool nok 8)

Giv gazzzz :afro:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Det er fint at i alle sammen er så hellige :lol:

Hvis jeg har lyst til at køre en tur i bar røv og viklers... Så gør jeg det :)

En del af tiltrækningen ved mc-kulturen for mig er netop den grad af frihed man kan nyde.

Det er ok at man har nogle holdninger til ting, men det er ikke ok at spille  :police: over for andre som tilfældigvis ikke har samme synspunkt.

For mig er det cool at "de" kører på deres måde, på deres type mc og i det tøj de lyster. Det er helt ok, det har de nemlig ret til.

Jeg har selv nogle holdninger til emnet, jeg gider bare ikke ligge under for andres meninger om hvad der er rigtigt/forkert.

Så til alle dem uden handsker og andet: Det er sgu cool nok 8)

Giv gazzzz :afro:

Fuldstændig enig med dig !

Det undre mig bare, at det er så mange :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Ja det undrer også mig :huh:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Mødte 2 mc betjente i dag uden handsker.
Jeg troede at de altid var korrekt påklædt, men sommeren kan åbenbart rykke grænser hos alle.
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Tja vi har alle ret til vores meninger :) og vi også alle ret til at klæde sig som man lyster når man kører MC.... næsten da! For man skal jo stadig have hjelm på?!? Hvis ikke lige man har været forbi lægen, med en lam undskyldning, og fået en lægeerklæring på at man ikke kan køre med den.

Det undrer mig meget at man ikke har en lov der foreskriver ordentlig (ECE godkendt) MC beklædning. Det må være en af de sidste bastioner der findes på området omkring sikkerhed. Men lur mig, om ikke der indenfor ikke ret mange år kommer et EU direktiv der sørger for det.

Der findes mange regler der ikke er til at forstå, og ligesom da selen blev lovpligtig at køre med, kommer man i hvert fald til at høre mange der mener at "deres personlige frihed bliver indskrænket"! Og ja det gør den - men sådan er bare. Også selv om selen strammer og er ubehagelig at køre med og det er bøvlet at skulle have den af og på, under korte ture.

Det er trods alt alle os andre der er med til at betale hospitalsregningen for dem der bliver skrællet ind til benet og skal ligge der og passes i månedsvis.
Jeg er også ret sikker på at hvis i alle spørger dem der er jer nærmest og holder af jer, bliver de squ kede af at høre hvis i kører MC i T-shirt og shorts!!

Nå jeg sikkert bare en mavesur stodder der har en holdning, men jeg vil ikke gå på kompromis med min førlighed uanset om det er for varmt, eller håret sidder dårligt bagefter :wink:

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
Ja, fra nu af kører jeg ALTID med hele klunset + paddeskjold, for det her topic trak tænder ud http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3491.0