Det er fint at i alle sammen er så hellige
Hvis jeg har lyst til at køre en tur i bar røv og viklers... Så gør jeg det
En del af tiltrækningen ved mc-kulturen for mig er netop den grad af frihed man kan nyde.
netop Paw frihed - frihed til at råde andre som klæder sig letsindigt, til at tænke sig om 2 gange, jeg ville have en dårlig smag i munden hvis jeg ikke havde forsøgt at få dig til at tage dit kluns på(istedet for bar røv og dolk) inden du blev kørt ned af en gammel nisse, cyklen sætter ud i et sving, dit favorit sving er blevet fyldt med grus....etc etc..
Det er ok at man har nogle holdninger til ting, men det er ikke ok at spille over for andre som tilfældigvis ikke har samme synspunkt.
som jeg læser tråden er der ingen som leger dommere, mere en undren over manglende(min egen frie mening!) korrekt mc-påklædning
For mig er det cool at "de" kører på deres måde, på deres type mc og i det tøj de lyster. Det er helt ok, det har de nemlig ret til.
Jeg har selv nogle holdninger til emnet, jeg gider bare ikke ligge under for andres meninger om hvad der er rigtigt/forkert.
Så til alle dem uden handsker og andet: Det er sgu cool nok
Giv gazzzz
det er ok at du har nogle holdninger /meninger om emnet respekt for det... men er du nu også helt bondesikker på at det er de rigtige
,
jeg har selv i mine unge og letsindige dage kørt rundt i helly-hansen jakke, cowboybukser og sejlersko OG betalt prisen mht, hudafskrabninger neglebørsteri med sæbevand for at fjerne møg osv, den frihed er dyrt købt, brækkede knogler bla bla..
Og helt ærligt Paw hvorfor har du købt de top-super-geile Sidi-ski-støvler når du i frihedens hellige navn lige så kunne have købt et par mao sko i brugsen????