Tja vi har alle ret til vores meninger
og vi også alle ret til at klæde sig som man lyster når man kører MC.... næsten da! For man skal jo stadig have hjelm på?!? Hvis ikke lige man har været forbi lægen, med en lam undskyldning, og fået en lægeerklæring på at man ikke kan køre med den.
Det undrer mig meget at man ikke har en lov der foreskriver ordentlig (ECE godkendt) MC beklædning. Det må være en af de sidste bastioner der findes på området omkring sikkerhed. Men lur mig, om ikke der indenfor ikke ret mange år kommer et EU direktiv der sørger for det.
Der findes mange regler der ikke er til at forstå, og ligesom da selen blev lovpligtig at køre med, kommer man i hvert fald til at høre mange der mener at "deres personlige frihed bliver indskrænket"! Og ja det gør den - men sådan er bare. Også selv om selen strammer og er ubehagelig at køre med og det er bøvlet at skulle have den af og på, under korte ture.
Det er trods alt alle os andre der er med til at betale hospitalsregningen for dem der bliver skrællet ind til benet og skal ligge der og passes i månedsvis.
Jeg er også ret sikker på at hvis i alle spørger dem der er jer nærmest og holder af jer, bliver de squ kede af at høre hvis i kører MC i T-shirt og shorts!!
Nå jeg sikkert bare en mavesur stodder der har en holdning, men jeg vil ikke gå på kompromis med min førlighed uanset om det er for varmt, eller håret sidder dårligt bagefter