Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: B2 efter Juli 04, 2006, 10:39:13 pmSÅ vil jeg da også blande mig i koret af "takkere" , og sige : Tak for hyggeligt samvær og god jydemobning Lidt jydemobning er jo ingenting. Når bare Banditten giver komplimenter, der varmer langt ind i sjælen
SÅ vil jeg da også blande mig i koret af "takkere" , og sige : Tak for hyggeligt samvær og god jydemobning
Citat fra: helle merete efter Juli 05, 2006, 11:24:12 amCitat fra: B2 efter Juli 04, 2006, 10:39:13 pmSÅ vil jeg da også blande mig i koret af "takkere" , og sige : Tak for hyggeligt samvær og god jydemobning Lidt jydemobning er jo ingenting. Når bare Banditten giver komplimenter, der varmer langt ind i sjælen Hva .. øhhh B2 ... HJÆLP ... jeg gav da ikke gode komplimenter .... det må have været en anden .. !
Citat fra: Banditten efter Juli 05, 2006, 01:07:23 pmCitat fra: helle merete efter Juli 05, 2006, 11:24:12 amCitat fra: B2 efter Juli 04, 2006, 10:39:13 pmSÅ vil jeg da også blande mig i koret af "takkere" , og sige : Tak for hyggeligt samvær og god jydemobning Lidt jydemobning er jo ingenting. Når bare Banditten giver komplimenter, der varmer langt ind i sjælen Hva .. øhhh B2 ... HJÆLP ... jeg gav da ikke gode komplimenter .... det må have været en anden .. ! Fatter også minus Så vidt jeg husker sparede du da ikke på "komplimenterne" Men mon ikke det er noget af de lyserøde sludder Thorsen lukkede ud, som hun tilskriver dig ?
Hvad angår de dejlige komplimenter...Så sagde Banditten søde ting om piger fra Trekantområdet...(indtil han erfarede jeg var derfra )Men det er nok alligevel det nærmeste man kommer en sød kommentar fra banditten
Måske snakkede han bare om pigers trekantsområde... eller hvad ved jeg
Citat fra: Smølfen efter Juli 05, 2006, 04:40:56 pmMåske snakkede han bare om pigers trekantsområde... eller hvad ved jeg Det var nok mere i den stil når det nu er ham...