En lille opfølger på en gammel sag.
Der har ikke været problemer med FI fejlkode siden tråden her blev startet, men
Efter en lille rask tur til Feddet (Faxe/Præstø) og en længere snak med genboen på campingpladsen (som kører kilo SV) og jeg pillede lidt ved SVinet.
Da jeg skulle køre viste den f.... FI igen mens den røde lampe nærmest blændede mig
Nå, en lille fejlkode stopper ikke en gammel kriger, så jeg drønede til Rønnede, købte en COLA og en pakke smøger og så gik jeg ellers igang med at splitte SVinet ad
Og her kommer så et lille surt opstød : Mens jeg stod med hænderne dybt begravet i SVinet og søgte efter løse forbindelser, kørte der nok 10-15 mcister forbi, og ikke een kørte ind på P-pladsen og spurgte om de kunne hjælpe. De kunne ikke hjælpe, men det kunne de sku da ikke vide
Det lille sure opstød er så bare fordi jeg altid stopper hvis der er en mcist i nød (med mindre man ligger med 110+ i overhalingbanen
)
Jeg måtte samle SVinet og køre hjem med den røde lampe tændt og FI kækt blinkende på displayet.
Idag gav jeg så stikkene der har med PAIR systemet at gøre, en gang kontaktrens og lidt kærlighed, og vupti - det hele spiller igen
Jeg hader at få sorte fingre, men et eller andet sted er det sku meget charmerende.
Det er nu skønt at være MCist og jeg er sikker på at det bliver en lang og dejlig sommer