Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har forresten billeder af "Morgenhyrderne", der denne gang dog blev udført om aftenen..
Citat fra: SVea efter September 18, 2006, 05:10:19 pmJeg har forresten billeder af "Morgenhyrderne", der denne gang dog blev udført om aftenen.. Så har der vist også denne gang været flere Morgenhyrder i gang...
Citat fra: Freddy efter September 18, 2006, 05:42:44 pmCitat fra: SVea efter September 18, 2006, 05:10:19 pmJeg har forresten billeder af "Morgenhyrderne", der denne gang dog blev udført om aftenen.. Så har der vist også denne gang været flere Morgenhyrder i gang... Jeg ved bare, at jeg ikke selv var igang med noget Men det var de her så:
Citat fra: SVea efter September 18, 2006, 07:56:51 pmCitat fra: Freddy efter September 18, 2006, 05:42:44 pmCitat fra: SVea efter September 18, 2006, 05:10:19 pmJeg har forresten billeder af "Morgenhyrderne", der denne gang dog blev udført om aftenen.. Så har der vist også denne gang været flere Morgenhyrder i gang... Jeg ved bare, at jeg ikke selv var igang med noget Men det var de her så:Det ligner Bandittens glatte drenge ben (Der skal flere billeder i albummet folkens, så det hvide bælte på billedet kan identificeres )
Kan du ikke klare det ud fra den bordeaux BH i nederste venstre hjørne?
Citat fra: Freddy efter September 18, 2006, 11:38:34 pmKan du ikke klare det ud fra den bordeaux BH i nederste venstre hjørne? Du siger noget !Det er sgu da Banditten og Olfert