Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
og endnu et indslag fra Morgenhyrderne.
Citat fra: Freddy efter September 17, 2006, 12:57:45 pm og endnu et indslag fra Morgenhyrderne. HVEM? HVEM???
Tak også til Freddy, der pustede min luftmadras halvt op med lungekraft, før vi fandt ud af, at Alex havde sådan en puster
( B2: Undskyld de blå mærker!!! )
Er du helt sikker på at dig og Chris ikke er søstre i virkeligheden ?
Citat fra: SVea efter September 17, 2006, 03:40:06 pmTak også til Freddy, der pustede min luftmadras halvt op med lungekraft, før vi fandt ud af, at Alex havde sådan en puster Hvorfor brugte i ikke bare kompressoren ovre i hjørnet ?
Tror vidst jeg skal ud og kigge lidt på cyklen idag, syntes koblingen er lidt sløj efter mine 5. gears og 6. gears brændere.. gamle lort hehe
Kanon fest... Og så ellers en stor tak til Morgenhår(d), for fin service og for at vi på intet tidspunkt kom til at lide af tørst
Citat fra: NielSV650 efter September 17, 2006, 11:13:29 pmCitat fra: Freddy efter September 17, 2006, 12:57:45 pm og endnu et indslag fra Morgenhyrderne. HVEM? HVEM??? Ja det vil jeg også gerne vide... kan da ikke bare sådan vække folks ( læs især min) Nysgerrighed FORTÆÆÆL
Citat fra: B2 efter September 18, 2006, 09:57:10 amKanon fest... Og så ellers en stor tak til Morgenhår(d), for fin service og for at vi på intet tidspunkt kom til at lide af tørst Øhh... jeg vil liiiige opponere lidt dér... Morgengarnet løb alvorligt tør for blandt andet Gul Gajol, og det var bestemt en streg i regningen! (men måske var det egentlig godt nok, at jeg stoppede med at drikke på nogenlunde samme tidspunkt...)
Og for resten også tak til B1 for at køre en lidt syg Chris & bil hjem Godt man kan styre sig
Hun er jo heller ikke just bange for at gå til biddet