Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Olfert efter September 16, 2006, 12:02:08 amHe-he, Dunk har lige ringet, han kommer også Gør bænken klar NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ .................................. ikke Dunk. Han er farlig damn, jeg ska holde mig langt væk fra ham og hans shots
He-he, Dunk har lige ringet, han kommer også Gør bænken klar
Citat fra: Olfert efter September 16, 2006, 12:02:08 amHe-he, Dunk har lige ringet, han kommer også Gør bænken klar Så er de mest stabile drukmåse i SV sammenhæng vist også ved at være kaldt sammen....
Citat fra: nyg efter September 16, 2006, 09:17:36 amCitat fra: Olfert efter September 16, 2006, 12:02:08 amHe-he, Dunk har lige ringet, han kommer også Gør bænken klar Så er de mest stabile drukmåse i SV sammenhæng vist også ved at være kaldt sammen....Hentyder du deriblandt til dig selv?
Kommer folk på mc?Jeg synes der er meget snak om druk
Citat fra: Olfert efter September 16, 2006, 12:02:08 amHe-he, Dunk har lige ringet, han kommer også Gør bænken klar Hehe, så får jeg altså igen en mulighed for at opleve, at Dunk drikker Luske i hegnet
Jeg er inviteret til brunch søndag morgen, så ingen hardcore druk til mig.Desværre...
Hvornår er den næste fest?