Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak for sidste fest, god mad og super hyggeligt*S*glæder mig til at feste med jer igen;-)
Jeg tror sku også Heidi og Jeg kommer og nyder lidt pils
Citat fra: Olfert efter August 31, 2006, 09:55:25 pmJeg tror sku også Heidi og Jeg kommer og nyder lidt pils Kommer i i bil med eller uden campingvogn....?Eller er der noget andet der skal rystes...
Selvom jeg utrolig gerne vil gense jer, så melder jeg sgu pas. Det er lidt langt at flytte min fødselsdag...
Citat fra: nyg efter September 01, 2006, 09:08:51 amCitat fra: Olfert efter August 31, 2006, 09:55:25 pmJeg tror sku også Heidi og Jeg kommer og nyder lidt pils Kommer i i bil med eller uden campingvogn....?Eller er der noget andet der skal rystes... Tror ikke Olfert kan huske noget
Citat fra: B2 efter September 01, 2006, 09:58:17 amCitat fra: nyg efter September 01, 2006, 09:08:51 amCitat fra: Olfert efter August 31, 2006, 09:55:25 pmJeg tror sku også Heidi og Jeg kommer og nyder lidt pils Kommer i i bil med eller uden campingvogn....?Eller er der noget andet der skal rystes... Tror ikke Olfert kan huske noget Jo han kan Og det blir i taxa, eller cykel
Hvis du falder i søvn på cyklen skal jeg nok være der til at ryste den....