Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Inden der kommer for mange planlægninger for September mdr. vil jeg da lige skynde mig og invitere jer til fest hos Morgenhård mc. Datoen er lørdag d. 16 september Vi sørger for Øl - Sprut og sodavand og lidt føde til fornuftige priser.Der er indedørs og udendørs sovemuligheder...samt fin ny brænderplads så bare gi´den gas Håber vi ses
Fuck .... jeg er sikker på at min Ex kone vil skilles igen ... hvis jeg også får passet unger i den weekend !Øhh ... for resten ... kan man det ...
Citat fra: Banditten efter August 28, 2006, 09:44:38 pmFuck .... jeg er sikker på at min Ex kone vil skilles igen ... hvis jeg også får passet unger i den weekend !Øhh ... for resten ... kan man det ... Nej !Men du risikerer at hun flytter ind igen
Det var dog den frygteligeste tanke ... jeg .... mangler ord ...
Er det en sen sommerfest, eller en sensommerfest?
Glæder mig sgu. Nu ved jeg, at jeg skal holde mig fra at drikke shots og troppe op i mini-skirt Så jeg er klar
Citat fra: Ole efter August 29, 2006, 12:54:37 pmEr det en sen sommerfest, eller en sensommerfest? Glæder mig sgu. Nu ved jeg, at jeg skal holde mig fra at troppe op i mini-skirt Så jeg er klar