Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jens Bjørn efter Juli 01, 2006, 01:09:14 amCitat fra: scar efter Juni 30, 2006, 09:40:17 pmså er det godt jeg støder til i solrød, for det kunne da godt blive sjovt at skulle finde de rigtige mennesker, når man aldrig har set jer før Kan gi et lille hint : de fleste kører SVJeg kan også komme med en opsigtsvækkende afsløring: Majse og jeg er piger
Citat fra: scar efter Juni 30, 2006, 09:40:17 pmså er det godt jeg støder til i solrød, for det kunne da godt blive sjovt at skulle finde de rigtige mennesker, når man aldrig har set jer før Kan gi et lille hint : de fleste kører SV
så er det godt jeg støder til i solrød, for det kunne da godt blive sjovt at skulle finde de rigtige mennesker, når man aldrig har set jer før
Citat fra: SVea efter Juli 01, 2006, 01:42:23 amCitat fra: Jens Bjørn efter Juli 01, 2006, 01:09:14 amCitat fra: scar efter Juni 30, 2006, 09:40:17 pmså er det godt jeg støder til i solrød, for det kunne da godt blive sjovt at skulle finde de rigtige mennesker, når man aldrig har set jer før Kan gi et lille hint : de fleste kører SVJeg kan også komme med en opsigtsvækkende afsløring: Majse og jeg er piger Det skal jeg se før jeg tror det!
Citat fra: Capone efter Juli 01, 2006, 11:54:50 amCitat fra: SVea efter Juli 01, 2006, 01:42:23 amCitat fra: Jens Bjørn efter Juli 01, 2006, 01:09:14 amCitat fra: scar efter Juni 30, 2006, 09:40:17 pmså er det godt jeg støder til i solrød, for det kunne da godt blive sjovt at skulle finde de rigtige mennesker, når man aldrig har set jer før Kan gi et lille hint : de fleste kører SVJeg kan også komme med en opsigtsvækkende afsløring: Majse og jeg er piger Det skal jeg se før jeg tror det! Yo Capone u dead meat dude
Jeg har efterhånden været på klemmen en del gange - og jeg må sq indrømme at det bliver en mere og mere ærgerlig oplevelse. Hvis vejret er som i dag (søndag) så er der ulideligt mange mennesker - og det er som regel ikke muligt at få hverken vådt eller tørt uden at skulle vente i halve timer på en lunken sodavand eller halv-rå omgang borgmesterpik (læs: pølle). Det sjoveste ved at tage til klemmen er turen derned - og tilbage, så spørgsmålet er om ikke man kunne finde et andet og lige så interessant sted første søndag i måneden...
og så følte man sig sku lidt kinky i shorts og mc støvler det er jo nok ikke sidste gang i ser mig
Citat fra: scar efter Juli 03, 2006, 07:19:06 amog så følte man sig sku lidt kinky i shorts og mc støvler det er jo nok ikke sidste gang i ser mig En eller anden, sig nu i havde kamera med...
Hi Hi - hvad vil du betale ????