Jeg skal sgu love for at der er gang i den her i tråden
Til trods det at jeg har holdt "fri" idag, og siddet i en god stol med en bog, ser det ud til at i er kommet frem til noget fornuftigt.
For lige at ridse planen op endnu en gang :
1. Vi mødes på Shell tanken vad damhussøen klokken 20.00-20.10. Her er et
Link til De gule sider.
2. 20.10 triller vi i samlet flok afsted mod opsamlings adressen
Linde allé 50 i Vanløse 3. Ca. 20.15 ankommer vi, parkerer SVin & venner på pænest mulige måde, tager billeder og ser smarte ud
4. 20.30 er der afgang mod Tivoli, hvor pigerne afleveres efter en (håber jeg) udramatisk og fed tur
Vi er blevet lovet en lille skilling til en øl/vand, efter turen, og finder efter afleveringen en tank, køber det nødvendige og snakker om hvor forbandet seje vi er
En anden mulighed, er at gemme "formuen" til sommerfesten og så mindes turen over en flok kølige
Hvad synes i ?
Kørsel :1. Vi kører pænt og roligt, da tøserne har minimal beskyttelse og sikkert heller ikke den store MC-erfaring. Jeg gider ikke lege
men bliver nok ret militant, hvis der går "smartass" i den
2. Vi ligger ganske som normalt forskudt, og klapper formationen sammen når vi holder for rødt.
3. Der holdes kontakt bagud Det vil sige at man sætter farten ned eller stopper hvis cyklen bag en forsvinder (f.eks ved rødt lys)
4. Hvis, eller rettere når vi bliver delt i et lyskryds stopper den forreste del op og venter, så vi kan ankomme i samlet flok.
Da der er dukket noget på privatfronten, kan jeg desværre ikke sige med 100% sikkerhed, at jeg kan overskue, at deltage i morgen... Så hvis nogle måske ville stå standby til overtagelse af kamera funktionen, så ville det være super
Hvad er nu det lille SVea ?
Skal vi nu stå uden romantisk vejleder til tøserne ?