Forfatter Emne: Polterabend kørsel  (Læst 3896 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Polterabend kørsel
« Dato: Juni 26, 2006, 10:40:28 pm »
Hey...

Min MC klub har fået henvendelse om vi ville hjælpe med noget polterabend kørsel for en flok tøser. Men da det ligger midt i Thy træffet, så vil vi ikke kunne løfte opgaven i vores klub.

Derfor har jeg tilbudt hende at jeg ville poste det herinde.

Så hvis der er en herinde fra der gerne vil være arrangør på det, så giv mig besked. så får vedkommende mail adressen på hende der skal arrangere det.

der er tale om den 11. august ca. klokke 20:30 , kørsel skal foregå fra Vanløse til Tivoli. Der vil være brug for omkring 10 MC'ere til at transportere dem.

Jeg regnede med at der nemt kunne samles en del cykler herinde fra..

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: Polterabend kørsel
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2006, 09:41:21 am »
Jo, jeg kan da godt overtales til at køre med en køn pige bagpå.. Er jeg virkelig den eneste??  :shocked:
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Polterabend kørsel
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2006, 09:50:10 am »
Hvem siger de er kønne? :lol:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Ronni

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2006, 10:03:03 am »
Jeg stoler på Luske ikke ville udsætte os for en flok flæsketrolde  :grin:

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2006, 10:37:40 am »
Jeg stoler på Luske ikke ville udsætte os for en flok flæsketrolde  :grin:

Hvorfor tror du at Luske ikke vil køre med dem? - det andet er jo bare en røverhistorie :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2006, 10:41:04 am »
Jeg kender ikke dem der skal køres. jeg har fået henvendelsen pr. mail.

det tråden går ud på er om der er nogen der vil være torvholder på arrangementet

Ronni

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2006, 11:26:41 am »
Klart. Jeg markerer også bare at jeg gerne vil køre, så den der evt. måtte forestå koordineringen ikke behøver frygte at der ikke er nogen chauffører overhovedet.

Var det ikke nemmere at pigerne selv koordinerede det? Send dem en mail, at vi sikkert godt kan skaffe cykler nok, men de er lige selv nødt til at fortælle hvor og hvornår vi skal møde. De får da aldrig nogen til at koordinere det for sig, så det er nok den løsning det ender med alligevel.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #7 Dato: Juni 27, 2006, 11:39:59 am »
Var det ikke nemmere at pigerne selv koordinerede det? Send dem en mail, at vi sikkert godt kan skaffe cykler nok, men de er lige selv nødt til at fortælle hvor og hvornår vi skal møde. De får da aldrig nogen til at koordinere det for sig, så det er nok den løsning det ender med alligevel.

11 august ca. kl 20:30 ...fra vanløse til Tivoli..    det sku også meget gerne stå længere oppe.. !

der skal bare være en hun kan have kontakt med, en som koordinerer tilmeldingen herinde fra, så man kan være sikker på at der er folk der dukker op.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #8 Dato: Juni 27, 2006, 11:51:20 am »

11 august ca. kl 20:30 ...fra vanløse til Tivoli..    det sku også meget gerne stå længere oppe.. !

der skal bare være en hun kan have kontakt med, en som koordinerer tilmeldingen herinde fra, så man kan være sikker på at der er folk der dukker op.
Jeg skal gerne stå for tilmelding/kontakt hvis en af jer andre lokalkendte rødder gider lave ruten.
Så kendt her inde er jeg sgu ikke, at jeg kan lave en spændende tur til dem  :oops:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #9 Dato: Juni 27, 2006, 12:09:00 pm »

Jeg skal gerne stå for tilmelding/kontakt hvis en af jer andre lokalkendte rødder gider lave ruten.
Så kendt her inde er jeg sgu ikke, at jeg kan lave en spændende tur til dem  :oops:

De har jo mere eller mindre selv angivet ruten..  B2, jeg PM'er dig med hendes mail adresse. og så skulle du måske oprette en ny tråd angående polterabend kørsel. så får jeg denne slettet. (måske kan du endda slette denne tråd)  :D

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
« Svar #10 Dato: Juni 27, 2006, 12:33:34 pm »

De har jo mere eller mindre selv angivet ruten..  B2, jeg PM'er dig med hendes mail adresse. og så skulle du måske oprette en ny tråd angående polterabend kørsel. så får jeg denne slettet. (måske kan du endda slette denne tråd)  :D
:shock: Det var mange ting på en gang  :shock:
Sende mail, lave tråd og slette tråd  :roll:

Men det er i orden  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Polterabend kørsel
« Svar #11 Dato: Juni 27, 2006, 12:39:19 pm »
Jeg er på som anstandsdame/hangaround, men tager naturligvis ingen bag på  :wink: :wink:

Har også et styks ekstra hjelm en af de rare piger kan låne  :angel: :angel:
« Senest Redigeret: Juni 27, 2006, 12:43:05 pm af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
Re: Sv: Polterabend kørsel
« Svar #12 Dato: Juni 27, 2006, 12:43:04 pm »
Jeg er på som anstandsdame/hangaround, men tager naturligvis ingen bag på  :wink: :wink:
Så ka' du sgu være fotograf  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
156.335 Km + ?

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Sv: Polterabend kørsel
« Svar #13 Dato: Juni 27, 2006, 12:44:41 pm »
Så ka' du sgu være fotograf  :D

Ja, det skal jeg da.... Lavede lige en edit i mit forrige indlæg ang. hjelm. Det skal vi jo nok også se om vi kan samle sammen til dem  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
« Svar #14 Dato: Juni 27, 2006, 01:33:49 pm »
Jeg har sendt en mail til kontaktpersonen, med link til siden her, og tilmeldingstråden.

Når jeg får et svar, åbner jeg tråden, men skriv allerede datoen ind i jeres kalender  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
156.335 Km + ?