Forfatter Emne: Førstehjælpskursus i weekenden 29-30 Juli ( AFLYST på grund af for få tilmeldte)  (Læst 5477 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Lidt uheldig weekend for mange kunne jeg forestille mig, det er jo lige det tidspunkt hvor rigtigt mange er på ferie. Personligt er jeg i sommerhus på det tidspunkt, så har ikke mulighed for at deltage.

Jeg er helt klart interesseret i at deltage i et sådant kursus, hvis det ligger på et tidspunkt hvor jeg har mulighed for at deltage.
Chrissen og jeg er også på ferie, og havde ellers været klar  :?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Lidt uheldig weekend for mange kunne jeg forestille mig, det er jo lige det tidspunkt hvor rigtigt mange er på ferie. Personligt er jeg i sommerhus på det tidspunkt, så har ikke mulighed for at deltage.

Jeg er helt klart interesseret i at deltage i et sådant kursus, hvis det ligger på et tidspunkt hvor jeg har mulighed for at deltage.
Chrissen og jeg er også på ferie, og havde ellers været klar  :?

Jeg er godt klar over at folk har ferie... Men vi kunne kun få i Juli/starten af august mdr.. Nok også derfor prisen var så billig... Der er ikke noget at gøre ved det... Forventede måske en anelse at når vi er så mange medlemmer at det ikke ville være svært og samle ihvertfald 16 mand. Alle har jo ikke ferie samtidigt eller også er folk hjemme og holde ferie og kan godt sætte en lørdag eller søndag af til det... Men pyt.. jeg forsøgte og desværre kunne det ikke blive til noget..  :( :(  - Og ja, jeg valgte en dato fordi jeg skulle give svar inden for en uge..

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
vi prøver bare igen senere ;-)

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
jeg valgte en dato fordi jeg skulle give svar inden for en uge..
Det er ikke sikkert det havde hjulpet ret meget, men måske skulle du have skrevet en tidsfrist for tilmeldingen, da du lavede tråden. Det er ikke til at vide, om der har siddet nogle "måske'ere" derude, som har tænkt at de havde masser af tid til at finde ud af om de kunne eller ej.

I øvrigt... Selv om det naturligvis er mest relevant i MC-sæsonen, er der jo intet til hinder for at afholde det i vinterhalvåret, eventuelt tidligt på foråret lige inden sæsonstart.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
jeg valgte en dato fordi jeg skulle give svar inden for en uge..
Det er ikke sikkert det havde hjulpet ret meget, men måske skulle du have skrevet en tidsfrist for tilmeldingen, da du lavede tråden. Det er ikke til at vide, om der har siddet nogle "måske'ere" derude, som har tænkt at de havde masser af tid til at finde ud af om de kunne eller ej.

I øvrigt... Selv om det naturligvis er mest relevant i MC-sæsonen, er der jo intet til hinder for at afholde det i vinterhalvåret, eventuelt tidligt på foråret lige inden sæsonstart.

Jeg skrev at jeg skulle give svar i næste uge...  Det er også lige meget... Men som sagt troede jeg ikke det ville blive et problem og samle 16 stk...  En anden må arranger noget næste gang da jeg nok ikke får det til den pris igen..  :P :P - men skal gerne forsøge og få sådan en pris igen.... men det vil blive med lige så kort varsel.

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Jeg synes det er super stærkt af dig, Majse, tak for det :)
Surt at det ikke blev til noget, men det er helt sikkert ikke fordi SV-Ridderne er ligeglade.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Jeg synes det er super stærkt af dig, Majse, tak for det :)
Surt at det ikke blev til noget, men det er helt sikkert ikke fordi SV-Ridderne er ligeglade.

:kiss: Tak Ronni.... :) :) Super sødt af dig.... Og jeg ved også godt at de gider.. er bare en anelse skuffet.. Men pyt.. jeg er allerede igang med at bearbejde Røde kors... Det skal sgu lykkedes...  :tongue: :tongue: