Så har jeg endelig fået svar... Instruktøren som skal undervise os ( hvis det bliver aktuelt ) har været i USA i lang tid, derfor denne sene tilbagemelding...
Vi kan få et kursus over en weekend.. Altså fordelt på denne måde : 6 timer lørdag til hold 1 og 6 timer søndag til hold 2
Der må max være 15 mand pr. dag, så altså højst 30 mand ialt...
Normalpris for førstehjælpskursus koster 12200 kr
Vores pris for 2x6 timer er : 3000 kr. ( altså 100 kr pr. mand ) Grunden til at det er så billigt, er at jeg tidligere og stadig giver gamle hjelme til røde kors, som de bruger til deres kursister under førstehjælpsopgaver... Og skulle nogen af jer ligge inde med en gammel hjelm som I vil smide ud, så giv dem endelig til røde kors.. Evt. gennem jeg... Det vil de sætte pris på og måske man kan lave en aftale fremover med noget kursus.
Kurset er eksklusiv mad og drikke + bevis ( kan man få mod et mindre gebyr hvis man ønsker ) + hjertestopsbogen som koster 50 kr. ( den vil være en god idé og købe )
Jeg har BESTEMT en weekend og skal melde tilbage til Røde kors i næste uge om det bliver til noget.. Er vi kun 16 bliver det stadig afholdt... men det er også et minimum... og desværre kan vi heller ikke være flere end 30 personer...
Der er som sagt 30 pladser... de 2 første er taget....
( moolex og jeg ) - Så det er først til mølle....
Det vil blive afholdt hos Røde Kors i Greve.. Vil tro det er fra omkring kl. 8.00 - 9.00
Tilmelding forgår her i tråden... og IKKE på PM........ De første 28 navne er med.
Vælg Lørdag ..... eller Søndag....