Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej,Der er jo snart Copenhagen Jazz Festival. Jeg regner med at pakke SVinet og køre til Kjøwnhavnstrup. Kunne man være så heldig, der er medlemmer her på forum, der også er til jazz?
Det er 7-16 Juli.. Jeg skylder vist en forumfødselsdagsøl - så den kan vi arrangere i løbet af den uge.. Nogen der har et værelse i overskud, en fattig jyde kan bo i?
Citat fra: Ole efter Juli 05, 2006, 01:49:33 pmDet er 7-16 Juli.. Jeg skylder vist en forumfødselsdagsøl - så den kan vi arrangere i løbet af den uge.. Nogen der har et værelse i overskud, en fattig jyde kan bo i? Vi har plads ! Der er et gæsteværelse med PC/net adgang Og "kun" 80 Km til københavn
Vi har plads ! Der er et gæsteværelse med PC/net adgang Og "kun" 80 Km til københavn
Heheh... Det begynder jo at ligne noget.. Jeg har et par overnatningsmuligheder ude på landet i weekenden, og et par bud i ugen der kommer.. Det skal nok gå an.. Jeg ER jo Nordjyde, så det skal jo helst være billigt
Er der andre end SVea, der er friske på at få en pils og en lille jazztur med Formanden i løbet af ugen??
Så ser vi måske Formanden i Buddinge på tirsdag?
Enhver chance for at høre noget go' jazz er jeg med på. Skal forøvrigt HELT sikkert høre Ibrahim Electric på et eller andet tidspunkt - og min gode ven Massimo spiller i Huset i Magstræde i morgen kl. 15 med sit band VOB og der vil jeg være at finde
Du kan også godt sove på min sofa.. - no problem..
Citat fra: Jesper Jensen efter Juli 07, 2006, 10:22:29 amDu kan også godt sove på min sofa.. - no problem..Vores sofa