Forfatter Emne: Bongers update  (Læst 7706 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

• Sandt SVin
Sv: Bongers update
« Svar #15 Dato: Juni 21, 2006, 11:38:44 am »
Sku godt at høre.....
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #16 Dato: Juni 21, 2006, 12:54:48 pm »
Så har den gode Bongers skrevet en fin sms. De har fået styr på hans nakke, og om et par timer bliver han fragtet mod Bispebjerg. Jeg tror umiddelbart også, at han må have slået sit hoved voldsomt, for han lægger ud med, at skrive Hej Tosse  :shock: i sin sms...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Bongers update
« Svar #17 Dato: Juni 21, 2006, 01:12:42 pm »
Så har den gode Bongers skrevet en fin sms. De har fået styr på hans nakke, og om et par timer bliver han fragtet mod Bispebjerg. Jeg tror umiddelbart også, at han må have slået sit hoved voldsomt, for han lægger ud med, at skrive Hej Tosse  :shock: i sin sms...
Det er jo to gange gode nyheder  :D
Især den sidste del mere end antyder at han ikke har taget alvorlig skade  :twisted:
Havde han lagt ud med "Kære Charlotte/SVea" så var jeg sgu blevet bekymret for hans mentale tilstand  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Sv: Bongers update
« Svar #18 Dato: Juni 21, 2006, 01:25:15 pm »

Havde han lagt ud med "Kære Charlotte/SVea" så var jeg sgu blevet bekymret for hans mentale tilstand  :wink:

Nej det har han aldrig gjort!!! Han plejer at kalde mig et gammelt piskeris  :shock: :evil: Men det er også fair nok, i og med at jeg har sagt, at han lyder som en stiv grønlænder, når han snakker med hans brækkede kæbe  :twisted: :twisted: Det lyder schkide schjovt Bongersch  :laugh: :laugh:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Bongers update
« Svar #19 Dato: Juni 21, 2006, 01:43:30 pm »

Så står den vist på flydene kost et stykke tid... Som om du ikke er tynd nok Bongers....  Sikke en slankekur du vælger...  :)

God bedring ønskes du fra mig...

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Re: Sv: Bongers update
« Svar #20 Dato: Juni 21, 2006, 01:47:06 pm »

Nej det har han aldrig gjort!!! Han plejer at kalde mig et gammelt piskeris  :shock: :evil: Men det er også fair nok, i og med at jeg har sagt, at han lyder som en stiv grønlænder, når han snakker med hans brækkede kæbe  :twisted: :twisted: Det lyder schkide schjovt Bongersch  :laugh: :laugh:
OK, det er lidt off-topic, men jeg hørte engang et interview med Johnny (fedthår) Madsen, der var faldet på et hotel i Nyhavn og havde brækket kæben.  Dan han fik snøret kæberne sammen med ståltråd, skulle han spise af et sugerør gennem længere tid, også Mortensaften.  Derfor fik han sin kone til at blende mortensand, kartofler, rødkål, gelé og sovs til en sugbar blanding. Angiveligt det værste musikeren nogensinde havde smagt, og god grund til at have medfølelse med dem der måtte være så uheldige at brække kæben.  
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #21 Dato: Juni 21, 2006, 02:44:40 pm »
Vi blender bare en McFeast menu til ham :lol:

Fedt at høre du er i bedring dit gavehoved :D

Get well soon 8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Juni 21, 2006, 04:07:45 pm »
De grønne kan da komme ned med sugerør. :mrgreen:
God bedring Bongers, se at bliv frisk og op på cyklen. :)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

T. Brun

• Roadracer
« Svar #23 Dato: Juni 21, 2006, 06:32:11 pm »
Dejlige nyheder.
Hils derinde..
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Benjii

• Roadracer
« Svar #24 Dato: Juni 21, 2006, 09:50:56 pm »
Også mange varme tanker herfra til dig gamle jas  :wink: og heldigvis kan man godt køre mc med brækket kæbe  :lol:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Anita

• Plastikrocker
« Svar #25 Dato: Juni 22, 2006, 07:27:16 am »
Godt at høre/læse og god bedring
SV1000S K4

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #26 Dato: Juni 22, 2006, 07:32:30 am »
Også mange varme tanker herfra til dig gamle jas  :wink: og heldigvis kan man godt køre mc med brækket kæbe  :lol:

får du problemer med hjelmen, kan du jo altid købe en flip-up hjelm.... Den kan du da få ned over hovedet uden det vil gøre herre nas.... Bare ud på vejen så hurtigt som muligt Bongers....  :)

Damage

• Gæst
« Svar #27 Dato: Juni 22, 2006, 08:22:24 am »
Det var da en go nyhed...rigtigt godt at hører....  :smiley:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #28 Dato: Juni 22, 2006, 08:38:09 am »
Så ringede den gode Bongers igen til morgen. Han er kommet godt til Bispebjerg...

Han skal til undersøgelse her til formiddag, og vil ringe igen over middag og fortælle, hvad deres planer derude er med ham. Han snakkede om orlov i weekenden, alt afhængig af undersøgelsernes udfald.

får du problemer med hjelmen, kan du jo altid købe en flip-up hjelm.... Den kan du da få ned over hovedet uden det vil gøre herre nas.... Bare ud på vejen så hurtigt som muligt Bongers....  :)

Som regel tager et brud omkring 6 uger at hele... Udover en brækket kæbe, døjer Anders også med synsforstyrrelser, er syet i panden og i nakken. Så hvis i sender ham på gaden snart, vil jeg frygtelig gerne vide det, så jeg kan holde mig og min søn indendøre!!!  :shock: :shock: :shock:

Men jeg følger lige op på Bongers updaten igen, når jeg har snakket med ham senere i dag... Hilste naturligvis fra alle, og skal hilse igen mange gange  :wink: :wink:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Re: Sv: Bongers update
« Svar #29 Dato: Juni 22, 2006, 08:37:07 pm »

Som regel tager et brud omkring 6 uger at hele... Udover en brækket kæbe, døjer Anders også med synsforstyrrelser, er syet i panden og i nakken. Så hvis i sender ham på gaden snart, vil jeg frygtelig gerne vide det, så jeg kan holde mig og min søn indendøre!!!  :shock: :shock: :shock:

Men jeg følger lige op på Bongers updaten igen, når jeg har snakket med ham senere i dag... Hilste naturligvis fra alle, og skal hilse igen mange gange  :wink: :wink:

:sad:... Det var ment som thumbs up... Selvfølgelig skal han ikke bare fare ud på landevejene... men passe på sig selv.. altså tage den med ro... :) :) Troede man forstod hvad jeg mente...  :sad: :sad:

Sorry
« Senest Redigeret: Juni 22, 2006, 08:40:33 pm af Majse »