Hvis jeg bevæger mig lidt ind i min egen branche som jeg gerne vil lige nu..., så mine damer og herre... er motorcykler som biler allerede kørt til fra fabrikkens side.... Motorcyklen er næsten kørt til,( bliver derefter nulstillet ) så derfor sker der ikke det store ved et par hurtige ryk på kold motor... Derudover vil jeg skrive som Nyg at de fleste er påpasselige når de kører på en cykel de ikke kender......
Ja, man skriver at man ikke må komme op over et vis antal omdrejninger de første 1500 km... Men der sker altså ikke noget ved det... men det er vigtigt at man får sit første service, da alle ting skal efterspændes... Dette kunne jo have været gjort fra fabrikken ville man nok sige... Men nej, for på fabrikken står den på stativ, så der er ikke bump eller ujævnheder som kan være i en vejbane der kan ryste tingene fra hinanden... Så husk første service...
Mit råd, køb den democykel hvis du kan få den til en god pris... Og lad være med at tænk så meget over det.. Skulle der komme en mislyd, som der også kan opstå i en cykel som ikke har kørt en km, så har du garantien...
Mekanikeren