Forfatter Emne: Opgradering af SV1000 ?  (Læst 4698 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PWEE

• Roadracer
  • Low on bike again :-)
Opgradering af SV1000 ?
« Dato: Juni 20, 2006, 11:21:53 am »
 :D Nå....så fik jeg solgt min SV650s......tid til ny bike.....2 år på den samme dåse var nok, plus den ikke kunne opgraderes mere.... :D

Nu er alle muligheder åbne, 748, kawa636 eller.....SV1000S, som det i et fornuftsægteskab nok ender med, hvis jeg finder den rigtige  :lol:, forsikringer er for sindsyge..... :shock:

Derfor, kan jeg ikke få jeres råd på hvilken undertray og nummerpladeholder man hiver på en 1000S...når og hvis det bliver den jeg skal have, og gerne nogle links til hvor de kan købes......EN TING er sikkert, campingbordet ryger på day 1.

Hvis der er nogen der ser og hører om er par DUAL M4 carbon til S1000, så er jeg interesseret :-)

Har godnok "bladret" en del på siden, men spam niveauet er højt og jeg har ikke lige to uger til at læse dem alle sammen  :cheesy:

Thanx
Per
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Opgradering af SV1000 ?
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2006, 11:31:53 am »
:D Nå....så fik jeg solgt min SV650s......tid til ny bike.....2 år på den samme dåse var nok, plus den ikke kunne opgraderes mere.... :D

Nu er alle muligheder åbne, 748, kawa636 eller.....SV1000S, som det i et fornuftsægteskab nok ender med, hvis jeg finder den rigtige  :lol:, forsikringer er for sindsyge..... :shock:

Derfor, kan jeg ikke få jeres råd på hvilken undertray og nummerpladeholder man hiver på en 1000S...når og hvis det bliver den jeg skal have, og gerne nogle links til hvor de kan købes......EN TING er sikkert, campingbordet ryger på day 1.

Hvis der er nogen der ser og hører om er par DUAL M4 carbon til S1000, så er jeg interesseret :-)

Har godnok "bladret" en del på siden, men spam niveauet er højt og jeg har ikke lige to uger til at læse dem alle sammen  :cheesy:

Thanx
Per

Hey,
Nummerpladeholder:
Hamicad (engelsk, køb hos producenten) eller Lucas (tysk, købes på eBay).

"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Opgradering af SV1000 ?
« Svar #2 Dato: Juni 20, 2006, 12:09:19 pm »
Hey - det er sgu lang tid siden, vi har hørt fra dig gamle dreng :)

Min helt personlige mening. Drop undertray og hold dig til en nydelig nummerpladeholder.. Og se da så at få købt en ny cykel :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

PWEE

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juni 20, 2006, 12:53:25 pm »
Hey - det er sgu lang tid siden, vi har hørt fra dig gamle dreng :)

Min helt personlige mening. Drop undertray og hold dig til en nydelig nummerpladeholder.. Og se da så at få købt en ny cykel :)

:D Cyklen kommer med GARANTI, det fede er faktisk at konen endelig er overtalt til også at skulle have kværn, DET er som at være en lille dreng i en slikbutik - og pengene brænder i lommen...... 8)

PWEE

• Roadracer
Re: Sv: Opgradering af SV1000 ?
« Svar #4 Dato: Juni 20, 2006, 01:02:34 pm »

Thanx
Per

Hey,
Nummerpladeholder:

Forstår jeg det korrekt at hamicad "bare" skrues på uden at skulle save noget plastic af ? man tager campingbordet af og så monterer man blinklys mv.........og så spiller det ?

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Opgradering af SV1000 ?
« Svar #5 Dato: Juni 20, 2006, 01:15:48 pm »

Thanx
Per

Hey,
Nummerpladeholder:

Forstår jeg det korrekt at hamicad "bare" skrues på uden at skulle save noget plastic af ? man tager campingbordet af og så monterer man blinklys mv.........og så spiller det ?

Jep ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

AndenJM

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #6 Dato: December 08, 2008, 08:17:48 pm »
Hey folkens,

Nogen der gider smide nogle billeder op af en monteret Hamicad?

/Anders

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: December 08, 2008, 09:37:24 pm »
Ja tak billeder af sagerne  :thumbsup:
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #8 Dato: December 09, 2008, 01:25:08 am »
Øhh...

Hamicad.com  -  google er ikke engang nødvendig ;-)

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #9 Dato: December 09, 2008, 09:18:13 am »
dette er en Lucas med std. blinklys
« Senest Redigeret: December 09, 2008, 09:34:59 am af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #10 Dato: December 09, 2008, 09:21:16 am »
Niels....det var vist nummerpladeholdere der blev diskuteret  :mrgreen: men dit link er dog fint nok:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #11 Dato: December 09, 2008, 09:27:06 am »
Personligt er jeg ikke så meget til de store blink. Men smag og behag er forskelligt.
Jeg har sat en undertail på, lakeret i cyklens farve, og med integrerede blink, og så en rizoma plade holder.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3438

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: December 09, 2008, 09:36:27 am »
hotbodies undertail - har den liggende og får den monteret mellem jul og nytår
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #13 Dato: December 09, 2008, 09:50:58 am »
Tror forresten at hotbodies er bedre end min Ermax, blinklysene er desværre ikke så tydelige som de kunne være på min. Så jeg tror jeg prøver at skifte til nogle kraftigere dioder, og evt vinkle dem lidt bagud inde bag glasset.

AndenJM

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #14 Dato: December 09, 2008, 11:08:23 pm »
Ser ret fedt ud med de hotbodies undertail (lyder som noget fra en voksenfilm LOL  :whatever:)

Der står på Hardracing.com hjemmesiden at de leveres med beslag til nummerplade men kan den også bruges til danske nummerplader?

Alternativt kigger jeg lidt på denne løsning men ved ikke om det er noget skrammel:

http://www.louis.de/_302b792ac5866b0c8cca361cdef2e5315e/shop/katalog/2008/pdf/0725.pdf

Nogen der kan give lidt input?