Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg VED med 120% sikkerhed at han ville sætte pris på bladet "Streetfighter" og det er ik noget jeg bare slynger ud.. (så siger jeg ik mere )
Det er ikke fordi jeg vil bestemme.... Jeg vil da gerne have ideer..... Det må bare ikke gå hen og blive til en diskussion ... Alle har måske hver deres mening med hvad han skal have.... ... Så jeg køber et gavekort til Aagesen ( Hvor han har sin gang i forevejen ) - ( Hjælp fra min kollega Ole) og så får han en buket blomster og et MC blad, så han har lidt at læse i... og her vil jeg gerne have forslag...... ) og et sjovt kort... Majse
Citat fra: Majse efter Juni 21, 2006, 01:24:47 pmSkal det være et byggemarked .... eller en mc forretning... Og i så fald hvilke...??? Nu synes jeg næsten det bliver en debat... var jo ikke meningen... Men jeg ved bare at jeg ville have at han skulle vide vi tænkte på ham...Ikke for at debatere , men jeg mener :Du samler ind, så du bestemmer i sidste ende !Et gavekort til Aagesen synes jeg sgu lyder som en fin ide
Skal det være et byggemarked .... eller en mc forretning... Og i så fald hvilke...??? Nu synes jeg næsten det bliver en debat... var jo ikke meningen... Men jeg ved bare at jeg ville have at han skulle vide vi tænkte på ham...
Citat fra: Majse efter Juni 21, 2006, 02:00:29 pmDet er ikke fordi jeg vil bestemme.... Jeg vil da gerne have ideer..... Det må bare ikke gå hen og blive til en diskussion ... Alle har måske hver deres mening med hvad han skal have.... ... Så jeg køber et gavekort til Aagesen ( Hvor han har sin gang i forevejen ) - ( Hjælp fra min kollega Ole) og så får han en buket blomster og et MC blad, så han har lidt at læse i... og her vil jeg gerne have forslag...... ) og et sjovt kort... MajseEn rigtig go idé syntes jeg (egg. Second that )
Jeg ringer til Helle ( hans kæreste idag ).. Lovede jeg ville ringe uden at troppe op først.... Og hører om det er ok med besøg Søndag... Og selvfølgelig skal jeg nok skrive hvis der bliver åbnet op for besøg.... Det kan jo også være Svea ved noget når hun har været der idag...Men jeg ringer lige til Helle alligevel...