Forfatter Emne: Pilot Power 2CT  (Læst 7104 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Pilot Power 2CT
« Dato: Juni 19, 2006, 09:49:10 pm »
Hej...

Skal skifte dæk og er lidt usikker på om jeg skal vælge Pilot Power eller Pilot Power-2CT (den nye to-komponent)
er der nogle der kører med den nye...? og er den god..?

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #1 Dato: Juni 19, 2006, 09:52:38 pm »
Spørg mig om 11 dage :-) :-)
   

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #2 Dato: Juni 19, 2006, 09:56:11 pm »
I det nye nummer af BIKE har de testet dæk ...

Nr. 1 - Metzeler Roadtec Z6 .... Nogen der har prøvet ?

Pilot Power var ikke med i testen :-(
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #3 Dato: Juni 19, 2006, 10:01:27 pm »
@moolex

Satte / sætter du 2CTér på både for og bag ?? tænker på om den hårde compound er en god ide på fordækket...mht. hårde opbremsninger... altså om det giver større bremselængde...
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #4 Dato: Juni 19, 2006, 10:08:52 pm »
@moolex

Satte / sætter du 2CTér på både for og bag ?? tænker på om den hårde compound er en god ide på fordækket...mht. hårde opbremsninger... altså om det giver større bremselængde...

Så vidt jeg ved svarer compounden på midten af dækket til den "almindelige" pilot power compound, så hvis det ikke er ringere end det, får du næppe problemer...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Pilot Power 2CT
« Svar #5 Dato: Juni 19, 2006, 10:45:56 pm »
Nr. 1 - Metzeler Roadtec Z6 .... Nogen der har prøvet ?

Jep. Helt tilfreds med dem.

Pilot Power var ikke med i testen :-(

Uden at jeg har læst testen, synes jeg også det ville være lidt unfair... det er sikkert udelukkende almindelige (sport-)touring dæk til blandet brug de har testet?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Pilot Power 2CT
« Svar #6 Dato: Juni 19, 2006, 10:46:39 pm »
Hej...

Skal skifte dæk og er lidt usikker på om jeg skal vælge Pilot Power eller Pilot Power-2CT (den nye to-komponent)
er der nogle der kører med den nye...? og er den god..?

Mvh
GD

har ikke kørt med 2CT endnu, men siger det sammen som Moolex..

og med al ære og respekt, så tror jeg ikke du behøver at købe 2ct'eren..
jeg selv har kørt snart utallige tracdays på den alm Power -og det virker FINT !!  :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Pilot Power 2CT
« Svar #7 Dato: Juni 19, 2006, 10:54:41 pm »
hvis du kan få den alm power noget billigere end 2CT'erne så er det vidst rigeligt godt med de alm power.

hvis du er "Track day Junkie" og nemt kører knæet i jorden, så skulle du måske prøve 2 ct'eren (derefter ku du jo give en anmeldelse)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Pilot Power 2CT
« Svar #8 Dato: Juni 19, 2006, 10:55:18 pm »
Nr. 1 - Metzeler Roadtec Z6 .... Nogen der har prøvet ?

Jep. Helt tilfreds med dem.

Pilot Power var ikke med i testen :-(

Uden at jeg har læst testen, synes jeg også det ville være lidt unfair... det er sikkert udelukkende almindelige (sport-)touring dæk til blandet brug de har testet?

Er Pilot Power IKKE et sport-touring dæk ? ... hvis ikke hva er det så ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Re: Pilot Power 2CT
« Svar #9 Dato: Juni 19, 2006, 11:03:41 pm »
Er Pilot Power IKKE et sport-touring dæk ? ... hvis ikke hva er det så ?
Sport touring er et kompromis dæk.. lang holdbarhed og relativt godt greb i sving

Poweren har rigtig godt grip - og relativ lang levetid, vejgrebet taget i betragtning.. Men at smide det i touring kategorien ville være forkert iflg mig, for et dæk der kun holder 5-7000 km

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Pilot Power 2CT
« Svar #10 Dato: Juni 19, 2006, 11:22:20 pm »
Pilot power vil jeg betegne som et rent sports dæk og road/sport som sport-touring, power 2ct som race...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #11 Dato: Juni 20, 2006, 12:05:51 am »
Mange tak for svarene....Havde også tænkt på om ikke 2CT var lidt "overkill" for mit vedkommende (dog har mit nuværende dæk,pilot sport, slid heelt ud i bredden og står da for det meste fast) ...men ved i om der er de same "transport-km" i 2CT, som i den alm. power.?



Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juni 20, 2006, 12:11:25 am af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #12 Dato: Juni 20, 2006, 12:10:58 am »
Mange tak for svarene....Havde også tænkt på om ikke 2CT var lidt "overkill" for mit vedkommende (dog har mit nuværende dæk,pilot sport, slid heelt ud i bredden og står da for det meste fast) ...men ved i om der er de same "transport-km" i 2CT, som i den alm. power.? Hvis der er, kan man vel ligeså godt vælge 2CT da prisforskellen ikke er ret stor, og man kan vel ikke komme til at stå FOR fast i de dybe nedlægninger...eller??



Mvh
GD

Det er iflg michelin samme dæk på midten, det er kun på dækkets skuldre, der er lagt en blødere compund..

Så der bør være det samme antal kilometer i dem

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Pilot Power 2CT
« Svar #13 Dato: Juni 20, 2006, 12:41:13 am »
hmmmm.. hvis i kan bruge den alm. power til track days er den da vist rigelig fin til mig.... dem køber jeg sku..
Mange tak for hjlæpen..
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Re: Pilot Power 2CT
« Svar #14 Dato: Juni 20, 2006, 03:14:17 pm »
Så vidt jeg har fået oplyst findes 2CT slet ikke i 120/60 sååååå......
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet