Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
@moolexSatte / sætter du 2CTér på både for og bag ?? tænker på om den hårde compound er en god ide på fordækket...mht. hårde opbremsninger... altså om det giver større bremselængde...
Nr. 1 - Metzeler Roadtec Z6 .... Nogen der har prøvet ?
Pilot Power var ikke med i testen
Hej...Skal skifte dæk og er lidt usikker på om jeg skal vælge Pilot Power eller Pilot Power-2CT (den nye to-komponent)er der nogle der kører med den nye...? og er den god..?MvhGD
Citat fra: Banditten efter Juni 19, 2006, 09:56:11 pmNr. 1 - Metzeler Roadtec Z6 .... Nogen der har prøvet ?Jep. Helt tilfreds med dem.Citat fra: Banditten efter Juni 19, 2006, 09:56:11 pmPilot Power var ikke med i testen Uden at jeg har læst testen, synes jeg også det ville være lidt unfair... det er sikkert udelukkende almindelige (sport-)touring dæk til blandet brug de har testet?
Er Pilot Power IKKE et sport-touring dæk ? ... hvis ikke hva er det så ?
Mange tak for svarene....Havde også tænkt på om ikke 2CT var lidt "overkill" for mit vedkommende (dog har mit nuværende dæk,pilot sport, slid heelt ud i bredden og står da for det meste fast) ...men ved i om der er de same "transport-km" i 2CT, som i den alm. power.? Hvis der er, kan man vel ligeså godt vælge 2CT da prisforskellen ikke er ret stor, og man kan vel ikke komme til at stå FOR fast i de dybe nedlægninger...eller?? MvhGD