Forfatter Emne: Nu har jeg seriøst brug for jeres HJÆLP!!! (til at finde en grå 1000s K6)  (Læst 7744 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus

• Roadracer
Tak for jeres gode input... Det skorter squ ikke på gode idéer.

Jeg har sludret med cvp-mc i Horsens. De har bare ikke fået fjernet annoncen endnu (den er faktisk også på dba.dk). Kok-mc er også løbet tør. Jeg talte med en forhandler i Århus, der sagde at hun havde prøvet, at skaffe én til en anden kunde uden succes. Hun havde talt med 12 forhandlere i Jylland. Det er vist næsten dem alle i følge C. Reinhardt´s hjemmeside.

Jeg tror jeg vil prøve at ringe til Allans mc i dag og tage en sludder med dem  :D

KingGlostrup

• Scooterfjæs
  • *
Hej Rasmus !

Jeg kan kun anbefale dig at ringe til Bent Bjerre hos Bikes-and-Parts :-)

Han fik min Black Rhino hjem fra Holland som er en special udgave af V Strommen i matsort med alt muligt ekstraudstyr på.

Prisen var endda 10000 kr under Enghave ( hvis du regner sammen på udstyret )som iøvrigt slet ikke ville skaffe den hjem.

Bikes-and-Parts skaffer alt som de ikke har stående i butikken, og tager gerne hjem på ordre.

Fin service, selvom der lige går lidt tid, i mit tilfælde et par uger fra vi startede med at snakke sammen.

98101200 er telefonnummeret.

Prøve det :-)

Mvh Thomas

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Prøv www.johnsonsmc.dk

Skriver de kan skaffe alt.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Anita

• Plastikrocker
Jeg kunne slet ikke komme igennem på telefonen hos enghave... Heller ikke hos Vordingborg MC Center.

Har nu talt med temmelig mange forhandlere, og det ser squ ikke særligt positivt ud  :cry:

Har lige haft fat i Gunnar fra Vordingborg MC - han har ikke nogen (Har et par stk. tilbage af SK4 i blå) - han mener ikke, der er nogen tilbage nogensteder.......... :(

Held og lykke med din søgning......... :tongue:
SV1000S K4

Rasmus

• Roadracer
Hej Rasmus !

Jeg kan kun anbefale dig at ringe til Bent Bjerre hos Bikes-and-Parts :-)

Han fik min Black Rhino hjem fra Holland som er en special udgave af V Strommen i matsort med alt muligt ekstraudstyr på.

Prisen var endda 10000 kr under Enghave ( hvis du regner sammen på udstyret )som iøvrigt slet ikke ville skaffe den hjem.

Bikes-and-Parts skaffer alt som de ikke har stående i butikken, og tager gerne hjem på ordre.

Fin service, selvom der lige går lidt tid, i mit tilfælde et par uger fra vi startede med at snakke sammen.

98101200 er telefonnummeret.

Prøve det :-)

Mvh Thomas

TOP-DOLLAR idé :!:  :!:

Bike and parts er ved at undersøge sagen (de mente de kunne hente den hjem fra tyskland, hvor den også bliver importeret i sort (som jo er drømmefarven).

Krydser alt hvad jeg har af fingre og tæer....  :mrgreen:

Rasmus

• Roadracer
Nå - en lille update er vist på sin plads!

Der er stadig intet nyt fra bikes and parts.... Ved at de forgæves har forsøgt i Holland, men der var ikke flere.

Det er undrer mig er at på suzuki´s tyske hjemmeside, er der slet ikke en SV1000 (ellers kan jeg bare ikke finde den http://www.suzuki.de/)?? Er der nogle der ved om de overhovedet bliver solgt i Tyskland?? Italien havde den heller ikke....

Frygter efterhånden at løsningen bliver at købe den i blå og køre et smut til autolakereren (og betale 10.000 i dummebøde)  :cry:
Men så får jeg den jo også lidt hurtigere  :D   og så skal jeg ikke tænke på/slås med, om det importøreren eller forhandleren der stiller garantien... Er der nogle der kender reglerne for det i øvrigt??

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
En lille smule off-topic men jeg blev overhalet af en SORT SV1000S på Køgebugt motorvejen i sidste uge.

Den kørte sindsygt hurtigt så jeg nåede ikke at se om det var en DK nummerplade der var på den.

Det var ihvertilfælde en K5/K6, for den havde sort stel.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Nå - en lille update er vist på sin plads!

Der er stadig intet nyt fra bikes and parts.... Ved at de forgæves har forsøgt i Holland, men der var ikke flere.

Det er undrer mig er at på suzuki´s tyske hjemmeside, er der slet ikke en SV1000 (ellers kan jeg bare ikke finde den http://www.suzuki.de/)?? Er der nogle der ved om de overhovedet bliver solgt i Tyskland?? Italien havde den heller ikke....

Frygter efterhånden at løsningen bliver at købe den i blå og køre et smut til autolakereren (og betale 10.000 i dummebøde)  :cry:
Men så får jeg den jo også lidt hurtigere  :D   og så skal jeg ikke tænke på/slås med, om det importøreren eller forhandleren der stiller garantien... Er der nogle der kender reglerne for det i øvrigt??

Hey igen

Prøv evt KB WWW.KBMOTOR.DK de skriver de stadig har grå tilbage og de ligger i Skive.
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Jensen Danmark

• Plastikrocker
Er det ikke en magen til denne du leder efter ??

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3461.0;topicseen
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Rasmus

• Roadracer
Er det ikke en magen til denne du leder efter ??

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3461.0;topicseen

Jo du har fuldstændig ret  :D  godt spottet....

Men al den snak om import/omlakering har givet mig blod på tanden til den sorte farve (som hele tiden har været det mest eftertragtede). Så derfor har jeg nu købt en blå, som jeg så vil overveje at omlakere (fordi import var for omstændigt og langsommeligt).

Bandit1200

• Gæst
Hejsa.
Ved ikke om du får set dette indlæg, eller om du har fundet en grå SV 1000.
MEN, jeg var i går (18/8) hos Køge mc, og der står en som har kørt ganske få kilometer (ca. 2500). Den har været væltet, men udfra de små ridser at dømme ser det ud som om, mc'en stod stille da det skete.
Den er monteret med to Akrapovic potter og koster 125000. Den er også at finde på deres hjemmeside.
Jeg vil ikke kommentere Køge mc, blot fortælle at den står der, hvis.....

Mvh
Jan

Bandit1200

• Gæst
Hej igen.
Rasmus, jeg kan se på din profil at du har været online her idag.
Har du fået en snak med Køge mc om den grå SV 1000 jeg skrev om?
For, hvis den er så sjælden i DK, så kan det da være jeg skulle nappe den istedet for  :innocent:

Lidt rart at vi kan hjælpe hinanden, men lige så rart at vi får respons på vores assistance  :blink:

Rasmus

• Roadracer
Det er helt rigtigt at jeg var online.... desværre når jeg ikke altid at læse nye post/replys.

Jeg har købt en blå K6 og overvejer at få den omlakeret (det bliver den når der er penge i kassen).

Jeg ved ikke om den grå er sjælden, men der blev importeret 18 grå SV1000s K6 til Danmark, hvoraf 2 blev ødelagt hos forhandlere. D.v.s at der er 16 i landet, så en anelse sjælden er de vel :wink:

Jeg syntes bare du skulle købe den, for den er superflot! (bare ikke så flot som min bliver i matsort/silkematsort) :lmao: