Forfatter Emne: Nu har jeg seriøst brug for jeres HJÆLP!!! (til at finde en grå 1000s K6)  (Læst 7743 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus

• Roadracer
HJÆLP

Som mange af jer sikkert ved har jeg kun været en "wannabe" SV´er indtil nu, fordi jeg har ventet på pengene fra boligsalg.

NU ER PENGENE DER  :D  Derfor har jeg nu behov for lidt hjælp fra alle herinde på forum.

Jeg skal købe en ny SV1000s K6 i grå (med sort stel). Problemet er bare at der, så vidt jeg er blevet oplyst kun importeret er 18 til DK, hvor en del af disse er ødelagt under transport og mange er solgt. Jeg har ringet til et par forhandlere, men de lyder meget opgivende når de hører mit ønske. Der var sågar nogle der mente at den slet ikke blev importeret i grå?!?

Hvis der er nogle der har en idé om hvor jeg kan finde en, vil jeg MEGET gerne høre om det. Det betyder ikke det store hvor i landet forhandleren ligger, men det ville selvfølgelig være optimalt hvis det var i Jylland.

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp til, at lokalisere de tilbageværende grå kilocykler i DK. Jeg håber squ at det lykkedes at finde en...

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Senest Redigeret: Juni 19, 2006, 01:15:54 pm af Moolex »

JoGi

• Gæst
Efter et opkald til C. Reinhardt fik jeg at vide, at den sidste grå SV1000s K6 blev solgt i sidste uge. Der er kun blå modeller tilbage. Den er da også fin!

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Hej snart x wannabeeee.
Jeg så sådant en svend herinde for ikke så længe siden, men om den var solgt,,,,,
Enghave Motor A/S
Enghavevej 16
1674 København V
Telefon: 33 22 27 10
salg@enghavemotor.dk

Åbningstider:
Mandag-fredag, 10,00-17.30
Værksted dog fra 8.00-16.30
Lørdag fra 10,00-14,00

Held og Lykke
 8) Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Allan's MC har en SV1000 DEMO grå K6'er ..... hvis du er hurtig, så er har den ikke været ret meget ude og køre !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Damage

• Gæst
Hej Rasmus

Jeg har lige købt en blå SV1000SK6 for ca 4 uger siden hos vordingborg mc center, han kunne på det tidspunkt
både skaffe blå og grå!

www.vomc.dk

Jeg håber du kan få fat i en.  :smiley:

Brian Lund

• Roadracer
Enghave fortalte ihvertfald de ikke kunne skaffe de grå, faktisk sagde han at de slet ikke havde haft dem, men ved nu ikke hvor meget jeg stoler på det.
SV1000S K6 - blå.

Rasmus

• Roadracer
Jeg kunne slet ikke komme igennem på telefonen hos enghave... Heller ikke hos Vordingborg MC Center.

Har nu talt med temmelig mange forhandlere, og det ser squ ikke særligt positivt ud  :cry:

Det kunne være jeg skulle overveje enten at:

1. Lære at elske den blå farve (er måske bare for konservativt anlagt, når jeg kun vil have sort eller grå).

2. Forsøge at importere en sort fra Sverige (med alt det bøvl der måtte være ved det).

2. Købe den jeg nu kan få på, og køre den direkte til omlakering (kr. 10-12.000 senere, men selvfølgelig stadig en ok pris for en fed MC).

Men uanset hvad er det godt nok noget MØJ, at C.Reinhardt ikke importerer nok til at kunne understøtte salget. Det er andet år nu de løber tør for SVin... Det er da ringe købmandskab hvis i spørger mig. Man skulle tro de havde lært det nu?!?!

Nå men jeg tuder nok bare for meget. Jeg burde jo bare glæde mig over at MC´en er inden for rækkevidde nu....
Men jeg vil stadig gerne høre fra jer hvis i falder over en  :D

AG

• Plastikrocker
Hej!

Prøv at skaffe den i sverige. Det er da nedtur at lade sig "nøjes" med en blå hvis du ikke kan li den... :grin:
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

JoGi

• Gæst
Det er selvfølgelig ærgeligt at du ikke kan få den model du helst vil have, men det er da først dårligt købmandsskab hvis man køber for meget ind så man risikere, at have produktet for længe på lager - eller endnu værre - at man ikke kan komme af med produktet.  :cry:

Håber du har heldet med dig og du finder en hurtigt

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Hmm. Det kan være Allans mc i hillerød vil bytte kåbedelene ud på den demo cykel de har nu, med kåbedelene fra en af deres andre svin?
Theis

Ex. SV650S ejer.

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Hmm. Det kan være Allans mc i hillerød vil bytte kåbedelene ud på den demo cykel de har nu, med kåbedelene fra en af deres andre svin?

Smut op og spørg Allan ... Man ved aldrig ... :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Nu søger du jo en jysk forhandler, så måske ville det være en idé at prøve hos Kok-MC i Holstebro.

De fandt mig en blå i februar 2004, da der ellers ikke var særligt mange i landet. Først fik jeg at vide at der ikke var nogen importeret overhovedet, men da jeg fik forklaret dem at det var der altså, så fik de fingeren ud og fandt mig én.

Så jeg havde da en af de få blå indtil reinhardt fik den tossede ide at reimportere og sælge billigt.. (dammit!)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Svop

• Søndagskører
  • **
Du kan også give Bruun-larsen et ring. www.bruun-larsen.dk ved ikke om de har en men måske............

Tlf: 66 12 61 03
« Senest Redigeret: Juni 20, 2006, 05:25:29 am af Svop »
SV650S K5, Blue, Hotbodies Undertray, LED turnsignals, Akrapovic Carbon Exhaust

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Hvad med www.cvp-mc.dk i Horsens, de har ifølge deres HP en grå som er ny. Prøv og give dem et kald..  8)
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...