Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Og så har jeg fået min debut som super racer. Vred gassen i bund på motorvejen, og den skyder en imponerende fart af 130 km/t Overvejer at få skrevet SVea på min jakke. Så vil i altid være klar over, hvem det er, der lige har drønet forbi jer
Flot kværn må jeg sige..... den er jo et våben
Men med lille fredelige SVea ved roret ligner den jo world peace på hjul
Citat fra: B2 efter Juni 21, 2006, 07:34:37 amMen med lille fredelige SVea ved roret ligner den jo world peace på hjul Ja det er sandt!! Man kan vel nærmest sige, at jeg er en slags bikende Mother Teresa (Dog knapt så rynket og gammel ) Fra nu af vil jeg kun sprede budskabet om kærlighed, barmhjertighed og benzin til folket...Cyklen er ellers blevet endnu mere *bling-bling*... Luske og Nikolaj fik lige smuttet et nyt styr på den i går og fik sat bremsekontakt på den. Jeg fik lånt et MZ båthorn, der kan skræmme livet af alt og alle, og så fik cyklen også lige en motorvask. Kl. 10.15 i dag skal den så have sin dom, om de nu også synes at den er blevet forsvarlig at køre på. Der må gerne krydses fingre
Jeg fik lånt et MZ båthorn, der kan skræmme livet af alt og alle, .......
Synes lige, at jeg ville vise denne støttebensplade jeg har fået i dag, af en af Luske´s fantastiske klubkammerater, så min cykel ikke synker ned i asfalten på min p-plads. Synes den er lidt fin!!
Citat fra: SVea efter Juni 21, 2006, 10:58:29 pmSynes lige, at jeg ville vise denne støttebensplade jeg har fået i dag, af en af Luske´s fantastiske klubkammerater, så min cykel ikke synker ned i asfalten på min p-plads. Synes den er lidt fin!!og ej at forglemme: Så den ikke synker ned i græsset på de mange træfpladser !!
hmm....noget med en flise?? Ej ok, sorry
Citat fra: Dommeren efter Juni 21, 2006, 11:05:33 pmhmm....noget med en flise?? Ej ok, sorry Det snerper af humor !!!
Citat fra: Luske efter Juni 21, 2006, 11:01:58 pmCitat fra: SVea efter Juni 21, 2006, 10:58:29 pmSynes lige, at jeg ville vise denne støttebensplade jeg har fået i dag, af en af Luske´s fantastiske klubkammerater, så min cykel ikke synker ned i asfalten på min p-plads. Synes den er lidt fin!!og ej at forglemme: Så den ikke synker ned i græsset på de mange træfpladser !! Mon så også Jesper kan lave en anordning til SVea selv, så jeg ikke synker om som jeg plejer på træf
Mon så også Jesper kan lave en anordning til SVea selv, så jeg ikke synker om som jeg plejer på træf
En slags gangstativ med sæde og støttepille .....