Tusind tak for de pæne hilsner!!!
Ved snart ikke hvor jeg skal ende, og hvor jeg skal begynde med at takke folk. Tror bare jeg vil nævne, at alle involverede skal vide, at de har gjort SVea noget så uendelig lykkelig, at jeg seriøst ikke kan beskrive det. Har svært ved at forklare, hvor meget det betyder for mig, alt det arbejde og den store hjælp folk har givet mig!! Og naturligvis den største tak og taknemmelighed til de folk der gennem det sidste år, har fragtet Den Brede rundt
Jeg skulle lige trække vejret dybt et par gange i går, og dulme nerverne med at kæderyge lidt inden jeg selv kørte ud i går, men det var slet ikke nødvendigt. Den kører så fedt og alle de grimme tanker om at jeg ikke kunne køre selv eller at det ville gå galt, blev racet helt ud af mit hovede på den første tur. Den bette Gixx var alt den terapi jeg havde behov for, for at få den indre biker ført ud i livet.
Og vel ved jeg da, at min cykel ikke er særlig hurtig eller geilet, men det er
MIN og
jeg synes den er fed, flot og bare helt igennem skøn, og det er nok for at gøre mig lykkelig og give mig det mest fedtede smil inde bag hjelmen overhoved!!! At jeg ikke kan sove fordi jeg tænker på den konstant, ja det må jeg så lære at leve med....
Jeg ved de de fleste kan sætte sig ind i, hvordan jeg har det lige nu!! Jeg har fået noget jeg har længtes efter i så mange år og samtidig overvundet en masse tanker og en ubegrundet frygt for, at jeg aldrig kom ud at køre igen selv. Jer der har stået bag projekt SVeacykel må sgu gerne klappe jer selv på skuldrene og føle jer som noget helt specielt... Det er i i hvert fald for mig
Og selvom jeg godt ved, at det var med vilje, at Luske lod mig køre fra ham på turen til Linien i går, ja så blev jeg så stolt af min lille Gixx, da vi løj for os selv, og lod som om, at det da bestemt var fordi at der gemte sig en racer inde i den...
Jeg kan ikke takke nok, men bør nok gå i seng igen, så jeg kan være frisk til at trille lidt senere... En rigtig god weekend til alle, vi ses derude