Forfatter Emne: Lån mig Fluks din knallert  (Læst 2106 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Lån mig Fluks din knallert
« Dato: Juni 14, 2006, 08:54:03 pm »
...jeg får STRESS af det S-tog !!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x :x

Hvad sker der for folk???

Børst dog de tænder, gå lidt tidligere i seng så du har tid til et bad, tag dine belortede sko ned af det sæde jeg snart skal sidde på, og SLUK for din MP3, eller køb nogle ordentlige hørebøffer som spiller lyden IND i dit hoved.

Pyyyha: Det gav luft. Man bli'r godt nok intolerant af blot et par måneder på en SV  :lol: :lol: :lol:

Hilsen Den Sure Gamle Mand i Solrød

PS: hvis du skal på ferie i næste uge og alligevel ikke skal bruge din egen knallert, så vil jeg da gerne låne........... :afro:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Brian Lund

• Roadracer
Re: Lån mig Fluks din knallert
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2006, 09:09:31 pm »
Jeg vil også gerne skrives på låne listen :)

Solgte min Yamaha i sidste uge og pendler nu fra Falster til København med tog hver dag, det er slemt nok at jeg skal gøre det hver vinter, men sommeren plejer at være min chance for at undvære hele det cirkus af forsinkelser og irriterende folk.

Har bestilt en ny SV1000S hos Enghave, men da jeg snakkede med dem i går mente de ikke at den kunne være klar til afhentning før i juli :(

SV1000S K6 - blå.

Letmatros

• Plastikrocker
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
« Svar #2 Dato: Juni 15, 2006, 10:38:37 am »
...jeg får STRESS af det S-tog !!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x :x

Hvad sker der for folk???

Børst dog de tænder, gå lidt tidligere i seng så du har tid til et bad, tag dine belortede sko ned af det sæde jeg snart skal sidde på, og SLUK for din MP3, eller køb nogle ordentlige hørebøffer som spiller lyden IND i dit hoved.

Pyyyha: Det gav luft. Man bli'r godt nok intolerant af blot et par måneder på en SV  :lol: :lol: :lol:

Hilsen Den Sure Gamle Mand i Solrød

PS: hvis du skal på ferie i næste uge og alligevel ikke skal bruge din egen knallert, så vil jeg da gerne låne........... :afro:

Og: Tigger, Hundehandler, Psysiske syge der flipper ud, Hjemløse, Jernbaneskinner der for hedeslag, Dranker der ikke har været i bad i 30 dage......  En stor glad familie...  :shock:

Yes.... efter at havde pendlet med S-toget i 2-3 år så fik jeg sgu nok...... og købte mig en SV,er og en Blikdåse på 4 hjul.... ikke mere S-tog foreløbig... :grin:

Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Sv: Lån mig Fluks din knallert
« Svar #3 Dato: Juni 15, 2006, 11:54:49 am »
Hmm... Kan ikke lige huske hvornår jeg sidst har kørt med toget  :shock: :? eller :twisted:  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Sv: Lån mig Fluks din knallert
« Svar #4 Dato: Juni 15, 2006, 12:33:33 pm »
Hmm... Kan ikke lige huske hvornår jeg sidst har kørt med toget  :shock: :? eller :twisted:  :lol:

Jeg var til 10 jubilæum for HTX for et par måneder siden. Der talte vi om vores togtur til Firenze. Så jeg ved at det er lidt over 10 år siden at jeg har siddet i et tog  :o.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #5 Dato: Juni 15, 2006, 09:51:55 pm »
Ja det er fint skipper !!! :grin: :grin:

Jeg kender en pakketrans der kan sørge for at du er uden cykel i min 3 uger - så kan du øve dig lidt igen. Send mig din adresse, så sender jeg dig en dåse tun med den skæve pakketrans fra helvede  :evil: :evil: :evil:

Men det har jeg en tråd om andetsteds....

Hilsen den stadig sure gamle mand, som undrer sig over at ingen vil låne ham sin mc (....bare i næste uge???????? be-be?????) :tongue:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3