Ikke for at "spamme" min egen tråd
så vil jeg alligevel lige følge op på hvad det er endt med. Er lige kommet hjem fra Fa-Moto. Ib mente han uden problemer kunne lappe hullet i dækket, også selvom det er fordækket skidtet sad i. Men da jeg fortalte ham, at vi skal længere tids afsted sydpå, ændrede han mening og anbefalede, at vi fik skiftet dækket - bla. på grund af, at de noget højere temperaturer dernede kan ha' indflydelse på hvor godt lapningen holder...I hvertfald får jeg nu sat et Metzeler Roadtec Z6 på - skulle vidst være fint nok? Spurgte forøvrigt Ib hvad han mente om at køre med forskellige dæk på. Det tog han ikke specielt tungt...
men bevares, det er da en tur i kommer til at huske. Det er jo de sjove mærkelige situationer om hvordan man klarer sig ud af problemer i et fremmed land der tit gir sjove historier
- hehe ja, ja Luske det kan godt være, men spørger vi konen så tror jeg hun er rimeligt uenig
Hmm bare surt, at fordi håndværkeren henne om hjørnet ikke kan holde styr på sine skruer og søm (Har lige samlet 3-4 skruer af samme type som "stodderen" op), så skal det koste 1300-1400,- og 2 dage uden mc