Forfatter Emne: Kommentarer til alt !  (Læst 6680 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomasDK

• Gæst
Kommentarer til alt !
« Dato: Juni 13, 2006, 03:48:40 pm »
Der er åbenbart "et par" medlemmer der skal have en kommentar med ind over alt.
Kan se at når noget bliver sat til salg herinde, så er der et par medlemmer der lige skal smide
en kommentar (læs sviner), og latterlig gøre det folk vil sælge, eller få det til at fremstå som
noget folk bare vil af, med fordi det er noget skidt ....

Jeg syntes sgu ærligt talt ikke de kan være det bekendt ....

Hvis der er så stor behov for at blande sig i alt - så har ofir en udemærket chat side .......

Thomas

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: Kommentarer til alt !
« Svar #1 Dato: Juni 13, 2006, 04:04:03 pm »
Jeg tror en del af det skyldes vores nære forhold og derfor er folk hurtige til at smide en rap replik.
Jeg tror (håber) ikke det er med ondt i sinde.

Jeg har nu sat mig selv som moderator af Køb/salg og hvis nogle føler sig generet af "uvedkommende kommentarer" så tag fat i mig og jeg vil slette deres poster.

Det skader ikke at tage tingene lidt seriøst en gang i mellem  :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #2 Dato: Juni 13, 2006, 06:01:27 pm »
flot Rune !! vær hård og kontant :evil: :evil:
det skader ikke at holde uvedkommende kommentarer væk fra ellers seriøse emner, ellers drukner alt herinde bare i støj, da vi åbenbart er ved at blive et ret stort forum, er det vigtigt med forum-diciplin ellers vil det løbe løbsk og blive kaos.
Mvh Christian(som lever med faren for at blive slettet)

runes-mc.dk

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juni 13, 2006, 06:17:44 pm »

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #4 Dato: Juni 13, 2006, 07:32:45 pm »
Jeg er 100 procent enig med Thomas.

Der er efterhånden alt for meget bla bla bla, fra visse personer. Spamniveauet er efterhånden urimelig højt.
Jeg mener desværre ikke kun det gælder "Køb/Salg" kategorien, men hele forum.

Da det her forum var ungt, var vi en flok glade mc-ister der nød at dele hiandens erfaringer om SV og andre fede bikes. Vi har altid haft en sober tone og jeg tror ikke engang vi havde brug for admin de første 1½ år.

Jeg savner lidt mere substans og respekt for hinanden...

Der er brugere her der er så flittig ved tasterne (med ligegyldigheder, forstås) at der efterhånden ikke findes ret mange topic`s uden deres fingeraftryk. Start jeres bikes, kør en tur og lad keyboardet få en pause :)

Til sidst; hvad med fællesturene? Sidste og forrige år, var der stort set fællestur hver dag. Det eneste der bliver annonceret nu er mc-tirsdag, linien og andre stillestående events. Lad os nu få nogle ture op og stå, og lad os støtte op om dem der gider arrangere dem ved at deltage. :D

Jeg er frisk på en debat om det her, er klar over at jeg sikkert har trådt nogle over tæerne. Hold det sobert... :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #5 Dato: Juni 13, 2006, 07:49:40 pm »
og så tror jeg lige vi flytter den til en anden kategori ik' Paw :wink:

runes-mc.dk

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juni 14, 2006, 08:00:14 am »
og så tror jeg lige vi flytter den til en anden kategori ik' Paw :wink:

Flyttet til "Lidt af hvert"  :wink:

Bongers

• Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
Re: Kommentarer til alt !
« Svar #7 Dato: Juni 14, 2006, 09:02:01 am »
Så blev en tråde om ikke at spamme – spammede….  :D :D :D :D :D :D :D                          :twisted:

Thomas jeg giver dig helt ret (og glæder mig over din tråd)…. Der er mange tråde der ender i klosterfuck. Det der rammer mit øje (jeg ved godt jeg har sarte øjne :shock:) er nye medlemmer der laver en tråd i stedet for at bruge den der er til det (men dem kan jeg bæreover med)!! Så er der folk der skriver at de ikke komme til turene (men det kan jo ske, at mit IQ niveau er så højt at jeg er den eneste der ved at, hvis man ikke er tilmeldt, er det sku nok fordi man ikke kommer ;-)). Og tråde med informations deling, der ofte bliver ødelagt, af ligegyldige kommentarer… Dette er et godt eksempel http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1698.15

Tror det skyldes lidt, at før ”os” med rettigheder, gøre noget, så skal vi være mere end en, der mener at det er en god ide.. og admi i blandt har lidt svært ved at finde en fælles holdning. Men det skyldes nok igen at ingen tør sige nogen noget i mod – eller bare dele deres holdning !! Mange godt ideer og tiltag, drukner i passivitet – og det bliver nok også tilfældet her!! Da ingen ønsker at støde nogen…)

I lang tid, har forumet klaret sig selv – men det er et problem når vi er så store som vi er nu..

Og jeg skal undlade at komme med mit løsningsforslag, men vil følge tråden – for at få en fornemmelse af hvad vej vindene blæser
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #8 Dato: Juni 14, 2006, 11:35:39 am »
jeg tror at admin/moderator "bare" skal være skarpere på at skille snot fra skæg, dvs i fakta baserede tråde, skal der gribes ind når man bevæger sig for langt væk fra emnet, evt flytte til en ny tråd over i "snot-kategorien" og holde den oprindelige saglige del i "skæg-kategorien", og ikke være berøringsangste, det vil jo gavne hele forummet, bla. vil det være langt nemmere at søge konkret viden, uden at man skal igennem 30 posts med, for emnet!, ligegyldigt pladder...

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #9 Dato: Juni 14, 2006, 11:52:37 am »
jeg tror at admin/moderator "bare" skal være skarpere på at skille snot fra skæg, dvs i fakta baserede tråde, skal der gribes ind når man bevæger sig for langt væk fra emnet, evt flytte til en ny tråd over i "snot-kategorien" og holde den oprindelige saglige del i "skæg-kategorien", og ikke være berøringsangste, det vil jo gavne hele forummet, bla. vil det være langt nemmere at søge konkret viden, uden at man skal igennem 30 posts med, for emnet!, ligegyldigt pladder...

Jep  :)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juni 14, 2006, 12:32:31 pm »

Nemlig! Og de har min velsignelse til at gøre det lige så tosset, de lyster.. Det er derfor, jeg har udelegeret arbejdet.. (Og så fordi, jeg ærlig talt ikke gider bruge min egen tid på det :) )
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Juni 15, 2006, 02:05:56 pm »
Jeg er helt enig med Paw og Thomas & co

ind i mellem (mange gange) gider jeg ikke læse et emne færdig pga ligegyldigt P..

bevares, jeg har også selv "spammet" lidt ind i mellem, men jeg kan da se at nogle nyere medlemmer, har snart dobbelt så mange indlæg som jeg, trods at jeg har været medlem i snart 2 år.

jeg siger ikke at vi kun skal være et "faktum-forum",  men hvis "vi" kunne moderere os lidt ind i mellem, ville det være rart.

og så se dog for helv... at komme ud på jeres bikes !!! (jeg er lige hjemme og spise)

Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #12 Dato: Juni 15, 2006, 02:42:32 pm »
ThomasDK & i andre havde desværre ret i at der er lidt rigeligt "støj" i ellers seriøse tråde  :?
Jeg er selv en af støjerene  :oops:, og tog hans/jeres indlæg grundigt til efterretning !

Siden er og skal stadig være en sjov legeplads for SVin og venner, så "støj" i form af kammeratlig mobning og fis i gaden skal der stadig være plads til  :twisted:
Men vi ændre stilen lidt og prøver at rydde de seriøse tråde for p&l.
Det gælder de fleste emner, men ikke alle, så her kommer undtagelserne :

Fis og ballade får fortsat lov at køre frit i følgende emner :

Lidt af hvert : Det står i beskrivelsen at der tales frit fra leveren, Hvis man vil have en seriøs tråd kan man skrive "Spammes ikke le. lign." i overskriften, hvorefter admins holder den fri hvis det behøves.
Træf/ture : Vil man så have en seriøs Tilmeldingstråd, kan man jo skrive "Spammes ikke le. lign." i overskriften, hvorefter admins holder den fri hvis det behøves.
Banedage : Vil man så have en seriøs Tilmeldingstråd, kan man jo skrive "Spammes ikke le. lign." i overskriften, hvorefter admins holder den fri hvis det behøves.
Sjov,spas : :roll:
Videoklip : Det indbyder jo til fis og ballade  :wink:

Føler man sig trådt over tæerne, eller på anden måde forfulgt er det selvfølgelig tilladt og klage sin nød  :wink:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #13 Dato: Juni 15, 2006, 02:49:05 pm »
Fair nok, med at holde de seriøse tråde fri for spam, men jeg kan altså godt følge nogle af "støjerne". Ind i mellem ligger der een "lige til højrebenet"  :lol: :lol: Og det er ikke altid den ligger i "Fis og ballade tråden"
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

T. Brun

• Roadracer
« Svar #14 Dato: Juni 15, 2006, 04:35:39 pm »
Fair nok med dem der ligger lige til højrebenet, men tit løber det løbsk og ender næsten med en diskussion, om hvem der skal købe ind på vejen hjem eller hvis mor der er størst.
Flere af de gamle tråde er seriøse i starten, men drukner efterfølgende i 5 sider spam.
Jeg læser først om aftenen, og det hænder at jeg har lyst til at svare på et indlæg, men jeg gider ikke når tråden er spammet så meget, at man bliver nød til at læse overskriften igen for at huske :huh: hvad tråden drejede sig om.

Kan vi ikke genindføre chatrummet, så kan folk fortsætte deres personlige snak derinde?
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool