Forfatter Emne: Ny SV1000SK6  (Læst 8962 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Ny SV1000SK6
« Svar #15 Dato: Juni 14, 2006, 11:49:47 am »
Korrekt  :D :D men min kom jo også med DHL expres....
   

Damage

  • Gæst
Sv: Ny SV1000SK6
« Svar #16 Dato: Juni 14, 2006, 01:19:31 pm »

På min seddel fra posthuset står der at jeg skal betales told & moms....desværre  :sad:

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Ny SV1000SK6
« Svar #17 Dato: Juni 14, 2006, 06:06:14 pm »
Korrekt  :D :D men min kom jo også med DHL expres....
Det var faktisk en anden jeg tænkte på, men jeg kan nu ikke huske om det var en fragtmand eller postbæstet som leverede...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Damage

  • Gæst
Sv: Ny SV1000SK6
« Svar #18 Dato: Juni 14, 2006, 06:45:14 pm »

Så fik jeg hentet min Yoshimura potter, de var i org. indpakning og ser rigtig FEDE ud.  :D
Jeg har betalt 4147,- til forhandleren i USA inc. forsendelse og forsikring. 703,- i told & moms, i alt 4850,- dk.kr
På faktura stod ikke forhandlerens navn men et alm. navn og pakken er sendt som gave...behøver jeg uddybe mere!  :rolleyes:


GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Ny SV1000SK6
« Svar #19 Dato: Juni 14, 2006, 06:47:33 pm »
Du må legge ut bilder når du har montert de på biken..;)
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Damage

  • Gæst
Sv: Ny SV1000SK6
« Svar #20 Dato: Juni 21, 2006, 04:09:18 pm »
Så er min kilo sv´er kørt til...og der er kommet Yoshimura bolt on potter + K&N filter på.

Det lyder jo for fedt... :evil:

Jeg har så lige fået den en tur på bænken hos lydmuren og fået justeret den originale ECU ind så den ik´kører
for magert. Min SV´er kørte for magert i starten og i mellem området og i toppen fik den lidt for meget.
Jeg kan godt mærke at den kører mere roligt nu mellem 0-4000 rpm og fra ca. 4000< ingen forskel. Den er hurtig
på gassen i alle gear...men det har min hele tiden været. Den har et lille "dyk" lige før 6000 rpm og det er her
power commanderen bla. gør en forskel.
Jeg spurgte Heinrich ang. det her TRE-mod....og han har snakket med Suzuki Danmark som herefter har kontaktet
Suzuki Japan for at hører om SV1000S er begrænset/støjdæmpet. Svaret var at europæiske modeller ikke er begrænset
men det er modellerne i USA og schwiez. SV1000S kører med to tændings justeringer, en for 1-2-3-4 gear og en anden
for 5-6 gear og det har intet med begrænsning at gører.

Min kilo SV´er lægger 112 hp på hjulet.

 

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Ny SV1000SK6
« Svar #21 Dato: Juli 10, 2006, 12:24:07 am »
Er han sikker på at det ikke er tophastighedsbegrænsning der er tale om for det er der ikke på vores.

Dog skal siges at der ikke kan mærkes forskel om den kører "originalt" eller med 5 gear´s map.

Men jeg kunne mærke forskel på min gamle model sv650s da jeg fik klippet de 2 ledninger til tændingsforskydningen i 2 og 3 gear...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Ny SV1000SK6
« Svar #22 Dato: Juli 10, 2006, 12:57:09 am »
Men jeg kunne mærke forskel på min gamle model sv650s da jeg fik klippet de 2 ledninger til tændingsforskydningen i 2 og 3 gear...
Det kunne jeg så ikke.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...