Så er min kilo sv´er kørt til...og der er kommet Yoshimura bolt on potter + K&N filter på.
Det lyder jo for fedt...
Jeg har så lige fået den en tur på bænken hos lydmuren og fået justeret den originale ECU ind så den ik´kører
for magert. Min SV´er kørte for magert i starten og i mellem området og i toppen fik den lidt for meget.
Jeg kan godt mærke at den kører mere roligt nu mellem 0-4000 rpm og fra ca. 4000< ingen forskel. Den er hurtig
på gassen i alle gear...men det har min hele tiden været. Den har et lille "dyk" lige før 6000 rpm og det er her
power commanderen bla. gør en forskel.
Jeg spurgte Heinrich ang. det her TRE-mod....og han har snakket med Suzuki Danmark som herefter har kontaktet
Suzuki Japan for at hører om SV1000S er begrænset/støjdæmpet. Svaret var at europæiske modeller ikke er begrænset
men det er modellerne i USA og schwiez. SV1000S kører med to tændings justeringer, en for 1-2-3-4 gear og en anden
for 5-6 gear og det har intet med begrænsning at gører.
Min kilo SV´er lægger 112 hp på hjulet.