Hej
Jeg har lige købt mig en ny SV1000SK6 og det første man finder ud af er
www.svrider.dk. Jeg synes det er et fedt forum...ros til alle.
Det er først gang jeg skriver her og håber at der er nogle som kan svare på mine spørgsmål.
Jeg har læst en hel del om alle de modifikationer som mange sv´ejer laver, og der er en del af de "problemer" som jeg ikke kan genkende
på min K6´er. Kan det være at der er forskel på modellerne K3, K4, K5 og K6?
Eks.
Jeg synes ikke min sv´er har et "dyk" i acc. ved ca. 5000-5500 r/pm, men det kan være at det kommer når jeg sætter mine Yoshi´er
samt k&n filter på. Hvis der kommer et "dyk" hvorfor så sætte en power commander på når den originale ECU kan justeres med en TEKA
Box? Jeg har også læst en del om dette på sv1000.zyns forum og her er der faktisk rigtig mange med K5 og K6 som justere med TEKA box.
Jeg synes heller ikke at min K6´er er langsom på gassen i 2 eller 3 gear, her tænker jeg på TRE-mod. Nogle siger det er helt vildt andre kan
ikke mærke forskel. Er det nogle som kan anbefale en fagmand som ved noget om denne TRE-mod?
Før havde jeg en Fazer 600 og der er jo ingen vibrationer men det skal jeg lige love for at der er i sv´eren!!! hvis den kommer over 5000 r/pm
er der så mange vibrationer at ikke bar to fingre sover lidt...nej...begge hænder er døde efter at have kørt i 10 min! :-l
Er der nogler som har lignende oplevelse eller er der nogle som har stiftet endestykkerne på styret (vægt-klodser)?
Eller måske en synkronisering af spjæld kunne hjælpe lidt, det kan jo være at den ikke er så godt justeret fra fabrikken?
Hilsen
René T