Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nåede du at tælle hvor mange fingre han havde??
Citat fra: Capone efter Juni 12, 2006, 05:04:08 pmNåede du at tælle hvor mange fingre han havde?? Jeg vil vove et vildt gæt og sige ni Og et endnu vildere gæt på at det er vores alle sammens Oldefert
Jeg så en gut (ca. 150 cm høj) komme kørende på en blå SV´er med ART-potte i morges ved 7-tiden. Jeg vinkede som en sindsyg, da jeg kom imod ham på min trædecykel, men han så ingenting. Hvem kan det være???
Citat fra: B2 efter Juni 12, 2006, 10:13:08 pmCitat fra: Capone efter Juni 12, 2006, 05:04:08 pmNåede du at tælle hvor mange fingre han havde?? Jeg vil vove et vildt gæt og sige ni Og et endnu vildere gæt på at det er vores alle sammens Oldefert OldFart? Sorry Olfert... den lå sq lige til den højre...
OK He-he Kom sku til at tænke på en fil jeg fik dengang 16.900 modem var hot, pruttelyde den hed noget med fart der skulle ikke så meget til at fornøje dengang
Citat fra: Olfert efter Juni 13, 2006, 10:39:40 amOK He-he Kom sku til at tænke på en fil jeg fik dengang 16.900 modem var hot, pruttelyde den hed noget med fart der skulle ikke så meget til at fornøje dengang 16.900? Mener du 16.800 - sådan et US Robotics HST modem? Uha, det var kræs.. Det var sådan et, jeg drømte om, da jeg havde mit Supra 2400 Baud modem..