Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skal jeg så også prøve at tage mig sammen og deltage i det der MC tirsdags halløj. Det lyder jo meget hyggeligt.
Citat fra: Bill efter Juni 12, 2006, 10:59:33 pmSkal jeg så også prøve at tage mig sammen og deltage i det der MC tirsdags halløj. Det lyder jo meget hyggeligt. På med "habitten" du ...
gæt selv hvor jeg er...
Hi Hi..... JEG ER PÅ..... og jeg slæber en ny SV tøs med..... Hun hedder Pia og kører på en SV650S Sølvpilen. En total frisk korthåret tøs.... Ligesom jeg.... , så tag godt imod hende... Damn jeg glæder mig.... Hvor bliver det fedt ikke at kører alene....
Jeg kommer også iaften og hepper på SVuppen når hun skal stop fodres med Bigger BigMac
Citat fra: NielSV650 efter Juni 13, 2006, 03:28:10 pmJeg kommer også iaften og hepper på SVuppen når hun skal stop fodres med Bigger BigMac Jeg finder det meget stødende, at du snakker om Majse på den måde Niller...
Citat fra: Majse efter Juni 12, 2006, 07:33:50 pmHi Hi..... JEG ER PÅ..... og jeg slæber en ny SV tøs med..... Hun hedder Pia og kører på en SV650S Sølvpilen. En total frisk korthåret tøs.... Ligesom jeg.... , så tag godt imod hende... Damn jeg glæder mig.... Hvor bliver det fedt ikke at kører alene.... Klipper hun også sig selv?????
dumme Svea bla...bla....bla... min søde kone