Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
To gange har jeg set et tøz på et gul650K2, tæske ned ad Brønshøjsvej, sort hat, lædertøj og et brølerør der langt overgår mit Hun har enda kørt fra mig hun er lidt hurtig til at køre indenom og sætter rimeligt hurtigt igang efter rødt Det lange hår, afslører jo at der ikke er en af gutter her fra - men hun er værd at holde øje med
Citat fra: Bongers efter Juni 11, 2006, 09:54:55 pmTo gange har jeg set et tøz på et gul650K2, tæske ned ad Brønshøjsvej, sort hat, lædertøj og et brølerør der langt overgår mit Hun har enda kørt fra mig hun er lidt hurtig til at køre indenom og sætter rimeligt hurtigt igang efter rødt Det lange hår, afslører jo at der ikke er en af gutter her fra - men hun er værd at holde øje med Næste gang du møder hende i et lyskryds, stikker du hende lige et visitkort med adressen til Danmarks fedeste SV-forum.
Kan godt ske, at det er min eks a.k.a Manden på den gule cykel, der har lånt sin cykel ud... Måske lærte han ikke noget sidst han lånte sin SV´er ud til en trunte
Citat fra: SVea efter Juni 12, 2006, 11:58:05 amKan godt ske, at det er min eks a.k.a Manden på den gule cykel, der har lånt sin cykel ud... Måske lærte han ikke noget sidst han lånte sin SV´er ud til en trunte Venligst afliv mig den dag jeg ska' låne min cykel ud for at få fat i en trunte...
Citat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 12:17:30 pmCitat fra: SVea efter Juni 12, 2006, 11:58:05 amKan godt ske, at det er min eks a.k.a Manden på den gule cykel, der har lånt sin cykel ud... Måske lærte han ikke noget sidst han lånte sin SV´er ud til en trunte Venligst afliv mig den dag jeg ska' låne min cykel ud for at få fat i en trunte... Rgr tht. Så skal jeg nok overtage Gixxerne.
Citat fra: Freddy efter Juni 12, 2006, 01:50:50 pmCitat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 12:17:30 pmCitat fra: SVea efter Juni 12, 2006, 11:58:05 amKan godt ske, at det er min eks a.k.a Manden på den gule cykel, der har lånt sin cykel ud... Måske lærte han ikke noget sidst han lånte sin SV´er ud til en trunte Venligst afliv mig den dag jeg ska' låne min cykel ud for at få fat i en trunte... Rgr tht. Så skal jeg nok overtage Gixxerne. Tro på det Freddy... Det er sgu da mig, der er den trunte, som Luske låner sin gadecykel ud til... Baneraceren må du gerne tage