Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Svenskerne kommer !!!!!!!Den 17. til 20. Maj 2007 kommer Swedish Bike Meet til at hedde Scandinavian Bikemeet og bliver afholdt på festivalspladsen ved Roskilde Så er det jo bare at be til vejrguderne ....
Hvor har du hittet de info fra?? Der står ikke noget på deres hjemmeside, endnu, og nej dyreskuepladsen vil nok få lidt svært ved at levet op til noget der ligner High Chaparral men lækkert nok det er jo lige i nærheden
og ja ud over det så har de haft div. løbesedler og andet ude omkring at de flytter til Roskilde siden sidste sommer sååååå Og klart man skal da med
Citat fra: Benjii efter Marts 18, 2007, 03:28:18 pmog ja ud over det så har de haft div. løbesedler og andet ude omkring at de flytter til Roskilde siden sidste sommer sååååå Og klart man skal da med Hvaaa.... ska´ du være fræk.... Så er det jo godt, jeg kun behøver sige at; indlæget er fra starten af sidste sommer
Jeg skal helt klart til Scandinavian Bikemeet, jeg har været der fem gange da det blev holdt i Sverige og det er sku et fedt træf. Det kunne da også være meget sjovt hvis vi var en del svriders i samme område. Er der nogle som ville være friske på at mødes et sted og så kører samlet til Scandinavian Bikemeet?
Ja så skal jeg ha bagsæderytter igen
sur røv SPUNK