Forfatter Emne: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..  (Læst 3843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Dato: Juni 11, 2006, 06:12:39 pm »
Jeg er chokeret over de unge.... ( er jeg stadig selv UNG - men jeg mener dem på 18-19 år )

På vej hjem idag og på vej til fest i min søns børnehave kører jeg endelig ved skuderløse.... Jeg kører bag en bobble bil.. ( af de nyere ) Vi kører omkring 90 km/t.. og jeg holder mere end god afstand. Pludselig bremser den unge helt vildt op så jeg er oppe og stå på bremsen... Glider faktisk ind i min tank med underlivet... Vi kører nu 80 og han gør det igen.... nogle gange.. truer med bremsen og sætter farten op igen.. Tilsidst bliver det for meget og jeg trækker ud for at overhale.... I det mit forhjul er oppe på siden af hans bagerste kofanger trækker han ud mod venstre rabat så jeg kommer i klemme hvis jeg ikke trækker mig, eller ryger i åen... Jeg trækker mig og lægger mig ind bag ham igen... Han bremser igen nu vildt op, så jeg letter fra sæddet... og vi kører nu 40 km/t. Man må kører 80. Jeg bliver irriteret og vil væk derfra.... Jeg lægger igen ud for at overhale og igen presser han mig ud mod åen samtidigt med at han sætter farten op i takt med at jeg også gør.... Jeg er nu helt på siden af ham, og kan faktisk lægger min underarm på hans tag... Jeg bliver usikker og vrider hurtigt på hanen så jeg er forbi ham.... Han lægger sig nu i røven på mig og pressser mig helt ekstremt... Jeg tør slet ikke bremse... eller ikke da jeg kommer hen imod et sving... for jeg er sikker på at han vil ryge op i enden på mig... Damn jeg var sgu faktisk bange.... Her havde jeg en stor lyst... Det var at sparke hans sidespejl af.... De 2 unge gutter var mega idioter og jeg håber egentlig at de kunne læse dette... De burde have så mange tæv så de måtte sygemelde sig i 14 dage... og jeg skulle gerne give dem de tæv med de bare næver.... Hvad sker der lige for sådanne idioter...... Det kunne have endt galt...

En oplevelse jeg godt kunne have forundt

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2006, 06:18:56 pm »
ja vi har diskuteret det før i en tråd, det med at afstraffe folk der kører hensynsløst.

Måske flere vil sympatisere efter denne beskrivelse af hvad der rent faktisk sker på vejene.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2006, 06:23:41 pm »
Jeg er chokeret over de unge.... ( er jeg stadig selv UNG - men jeg mener dem på 18-19 år )

På vej hjem idag og på vej til fest i min søns børnehave kører jeg endelig ved skuderløse.... Jeg kører bag en bobble bil.. ( af de nyere ) Vi kører omkring 90 km/t.. og jeg holder mere end god afstand. Pludselig bremser den unge helt vildt op så jeg er oppe og stå på bremsen... Glider faktisk ind i min tank med underlivet... Vi kører nu 80 og han gør det igen.... nogle gange.. truer med bremsen og sætter farten op igen.. Tilsidst bliver det for meget og jeg trækker ud for at overhale.... I det mit forhjul er oppe på siden af hans bagerste kofanger trækker han ud mod venstre rabat så jeg kommer i klemme hvis jeg ikke trækker mig, eller ryger i åen... Jeg trækker mig og lægger mig ind bag ham igen... Han bremser igen nu vildt op, så jeg letter fra sæddet... og vi kører nu 40 km/t. Man må kører 80. Jeg bliver irriteret og vil væk derfra.... Jeg lægger igen ud for at overhale og igen presser han mig ud mod åen samtidigt med at han sætter farten op i takt med at jeg også gør.... Jeg er nu helt på siden af ham, og kan faktisk lægger min underarm på hans tag... Jeg bliver usikker og vrider hurtigt på hanen så jeg er forbi ham.... Han lægger sig nu i røven på mig og pressser mig helt ekstremt... Jeg tør slet ikke bremse... eller ikke da jeg kommer hen imod et sving... for jeg er sikker på at han vil ryge op i enden på mig... Damn jeg var sgu faktisk bange.... Her havde jeg en stor lyst... Det var at sparke hans sidespejl af.... De 2 unge gutter var mega idioter og jeg håber egentlig at de kunne læse dette... De burde have så mange tæv så de måtte sygemelde sig i 14 dage... og jeg skulle gerne give dem de tæv med de bare næver.... Hvad sker der lige for sådanne idioter...... Det kunne have endt galt...

En oplevelse jeg godt kunne have forundt

Røvtræls!

Jeg håber du tog nummeret og anmeldte det.  Det er jo sådan at snothase med kort tids erfaring rent faktisk har førebeviset i prøvetid.

Minder mig lidt om en oplkevelse fra sidste år hvor en eller andet so kørte over i min bane direkte i mod mig og tvang mig ud i gruset :-(

Jeg vendte dog om og standsede hende og hendes søn som jeg er sikker på var ganske dødsangst da jeg bankede på ruden så hele bilen bevægede sig. Politiet mente at hun nok havde fået sin forskrækkelse, og ville derfor ikke gøre yderligere ved sagen...

I dit tilfælde er det jo lidt en anden sag da unger gjorde det helt bevidst.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Caspar

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2006, 06:50:57 pm »
Fuck nogle narhoveder! Fik du nummerpladen? hvis du gjorde så er det bare at finde dem og give dem en ordenligt omgang tæsk!  :x

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2006, 07:04:02 pm »
Uuuuh, det skulle lige have været mig.. - Vold løser intet, men at flyve op og give dem et møgfald og følge dem hjem til deres forældre kunne jeg nu godt have fundet på..!

Godt at du er uskadt!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2006, 07:37:54 pm »
Det burde give et "hængerkort" .... synd du ikke fik fat i # pladen !  :police:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2006, 08:21:28 pm »
Næste gang følger du dem pænt til dørs, så du ved hvor de bor. Dernæst arrangerer du en lille tur for hele forum. Tror måske de skider grønne grise når der holder 40 SV'ere deres indkørsel mens DU fortæller dem, at hvis de laver det nummer igen, så bliver alle dine venner ikke i indkørslen.  :evil:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #7 Dato: Juni 11, 2006, 09:49:42 pm »
Næste gang følger du dem pænt til dørs, så du ved hvor de bor. Dernæst arrangerer du en lille tur for hele forum. Tror måske de skider grønne grise når der holder 40 SV'ere deres indkørsel mens DU fortæller dem, at hvis de laver det nummer igen, så bliver alle dine venner ikke i indkørslen.  :evil:

Sign me up !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #8 Dato: Juni 11, 2006, 09:54:19 pm »
uh uh !! ....hvis det er noget man kan skrive sig op til er jeg da på   :evil: :evil:

Båtnakker !........en plade kunne have været guld....kunne være rart at køre en tur ud og hilse på dem.....bare for at friske mindet om opførsel i trafikken op, så vi nåede over den slags idioti forhåbentlig......
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sv: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #9 Dato: Juni 11, 2006, 09:57:09 pm »
Jeg er chokeret over de unge.... ( er jeg stadig selv UNG - men jeg mener dem på 18-19 år )

Nu må du ikke generalisere - :cry: - jeg er jo selv 19 år, og jeg ville da aldrig gøre noget så ondsvagt som de har gjort!

Fik du reg. nummeret?
Theis

Ex. SV650S ejer.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #10 Dato: Juni 11, 2006, 10:10:02 pm »
 :shock: For f........ nogle assholes  :shock:

Godt du slap med skinnet i behold.....

Surt at du ikke fik fat i nummeret...

Jeg er ikke jurist eller Police --> Straffeloven: § 252. Med fængsel indtil 8 år straffes den, der for vindings skyld, af grov kådhed eller på lignende hensynsløs måde volder nærliggende fare for nogens liv eller førlighed.
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #11 Dato: Juni 11, 2006, 11:47:49 pm »
Vold løser intet

Det løser sgu da slet ikke noget, at byde de fjolser på kaffe og blødt brød!!! Jeg vil gerne lege Mythbuster med de forpulede sataner, og afprøve om den teori med vold løser intet holder!!! Retfærdig vold - JA TAK... Godt at der ikke skete dig noget fysisk Majsepigen, det kunne der jo desværre godt have gjort  :evil: :evil:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

h

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #12 Dato: Juni 11, 2006, 11:50:57 pm »
Sådan et par idioter  :embarassed: Det bedste man kan gøre ved sådan et par rollinger er at stoppe og vinke pænt farvel til dem. Har selv oplevet lignende med fire fjolser i en golf, bare vink venligt til dem så opfatter de hurtig at du er hævet over dem  :afro: Alt andet nytter ikke noget alligevel. Det vi har at sloges med er vores overlegenhed over for sådanne knægte.

Be Cool

Henrik
« Senest Redigeret: Juni 11, 2006, 11:53:34 pm af h »
SV650S K6 med MIVV Titanium potte

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #13 Dato: Juni 12, 2006, 01:05:25 am »
Henrik har desværre fat i noget af det rigtige. Det bedste (læs: mest fornuftige) at gøre i en sådan situation, er simpelthen at køre ind til siden og vente 5-10 minutter, indtil tåberne er forsvundet ud i horisonten. Mest fordi du som MC-ist rent faktisk er den bløde trafikant i det nævnte tilfælde.

Men når det så er sagt...  Skriv mig på listen til et "krammehold" :evil: :evil: :evil:
Sådan et par forbandede snothvalpe burde ha' sig en huskekage, de aldrig glemmer. Hvem ved, hvor vidt de kan finde på at gå næste gang, og hvem af os det går ud over?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #14 Dato: Juni 12, 2006, 08:05:09 am »
Jeg er sgu glad for at du stadig er hel Majse !

Den slags møgunger skulle fandeme have smæk  :evil:

Det er lidt trist du ikke fik nummeret på blien. :?
Det kunne have blevet en hyggelig fællestur, med SVea's boller og kaffe, og "huskekager" til slut  :wink:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?