Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der mon en side om syn af MC??? Om hvad cyklen skal leve op til af krav... Freddy og Luske stresser mig lidt, ved at snakke om, at hvis jeg ikke har de rette skruer på min nummerplade, så går den ikke igennem og andre ting i småtingsafdelingen Er de virkelig så strikse, og kan jeg mon slippe afsted med en mindre fejl som fx. forkerte skruer på nummerpladen, hvis jeg begynder at græde i synshallen
Selvfølgelig er det lidt ligegyldigt, hvilke skruer din nummerplade sidder fast med. Eller rettere, det er det faktisk ikke. For man skal bruge de der farvede knapper til at sætte over skruehovederne.
Citat fra: Freddy efter Juni 11, 2006, 07:26:31 amSelvfølgelig er det lidt ligegyldigt, hvilke skruer din nummerplade sidder fast med. Eller rettere, det er det faktisk ikke. For man skal bruge de der farvede knapper til at sætte over skruehovederne. Sikker på det? - Nu har min Tissan været til syn 3 gange uden de "knapper/hætter" og den er da blevet synet..Hvorfor SKAL de sidde på?
...og med dit dankort ska vi nok få bestil stumper og gjort den klar
Citat fra: Luske efter Juni 11, 2006, 12:15:12 pm...og med dit dankort ska vi nok få bestil stumper og gjort den klar
Hey SVea det er kun et spørgsmål om hvor nedringet du er når synsmanden skal konsentrerer sig...
man ku heller ik puste igennem dem før vi fik renset dem for måske 20 års gammelt skidt .
synsfolk (som mig selv) der kører motorcykel
Du spørger bare løs...Mvh. Lassewww.koldingbilsyn.dk (også MC selvfølgelig.. )